Nummer to..

Nelli90

Leah -11 og gravid med termin i august 14 <3
Augustmødrene 2014
Hei hei :) er ei jente på 23 år som venter mitt andre barn 1.august. Har ei jente fra før av på snart 3 år fra et tidligere forhold. Denne graviditeten var ikke planlagt, men er absolutt så velkommen, ialefall fra min side<3 Jeg er ikke samme med barnefar, men vi har være "litt mer enn gode venner" over en lengere periode. jeg har ikke gått på noe prevensjon, og han har vært informert og fult klar over det. Han sier abort er den beste løsningen for oss alle, men det er uaktuelt! Nå har jeg allerede vært på UL, og er 100% sikker enn noen gang<3 han har ingen barn fra før. Nå gleder jeg meg til å få en liten lillebror eller lillesøster til jenta mi, så får barnefar velge om han vil delta eller ikke. Jeg trodde ikke det ville være mulig, men jeg føler allerede en sterk tilknytning til barnet mitt allerede!

Gratulerer me baby i magen :)
Trist å hør kossn barnefaren reagere,men håpe hainn skifte mening etter hvert :)
Blir koselig for jenta di å få søsken uansett :)

Gratulerer så mye! :-)
Håper han skifter mening og innser hvor fantastisk det er å ha barn, planlagt eller ikke :love017

Gratulerer så masse med lillebror/lillesøster! Håper dette ordner seg! Ingenting er så fantastisk som å få barn!:-)

Gratulerer så mye <3 fult mulig han skifter mening etterhvert når det har sunket ordentlig inn <3

Gratulerer. Håper han tar til fornuft. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp