Nummer 2?

Sulemu

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Kjeeempelenge siden jeg har vært aktiv her inne nå. Har vel ikke skrevet noe omtrent siden jeg var gravid, og nå blir mini 1 år om 2 uker! :p Har fått en kjempeflott gutt, som er blid som en sol, sta som et esel og aktiv som bare det! Ikke et eneste rolig minutt når han er våken. Jeg stortrives som mamma! :)
Håper det første året for dere andre januar-mammaer har vært supert, og at alle barn er friske og sunne! :D

Nå i jula tror jeg kanskje vi får oss en overraskelse. Jeg skulle hatt mensen 22.Desember, og jeg venter fortsatt... har hatt murringer siden den 23., og kjenner jeg begynner å bli litt nervøs. Har vært så utrolig trøtt den siste uken også, og det er ikke likt meg å sovne kl 21... Er i ingenmannsland og feirer jul, så får ikke kjøpt en test før 3-4 januar (sykt lenge å vente på å få et slikt svar :p ).
Vi hadde ikke tenkt å få en til før om halvannet år egentlig, da vi bor så smått og ikke har plass til enda en baby der vi bor nå. Vi leier, så det er ikke bare bare å skulle finne seg en ny og større plass til en pris vi kan betale her vi bor... Det blir spennende å se. Håper liksom litt at mensen ikke kommer, men samtidig blir jeg litt skremt også.

Er det noen andre her som allerede skal ha nummer to, eller kanskje får nummer to snart? Vet jo at dey ikke er sååå fort siden mini er 1 år, men for oss er det det! :p
 
Å så spennende. Tenker du har fått svaret ditt innen du har fått tatt testen hvis mensen ikke kommer;-) . Men uff det er lenge å vente på svar da. Ingen mageboer her. Koselig at du er tilbake igjen. Hold oss oppdatert.
 
Godt at du trives som mamma og at det går bra med lille:) Kjipt å måtte vente så lenge for å finne ut om det blir en nr 2 da.

Her venter vi på nr 3, som kommer i mars. Var ikke planlagt og kom litt vel fort:p Så blir tre gutter i hus her.
 
Så koselig!Spennende(Gratulerer!Til tuvix) her vil vi nyte lille litt til før vi prøver på neste.. Tenkte å begynne å prøve i april hvis kroppen er tilbake i syklus, og vi kjenner at vi er klare..
 
Så moro at du trives som mamma. Her nytes mammalivet for fullt her òg :) Kjedelig å vente så lenge før svar. Hold oss oppdatert da :)
 
Den lille prinsessa vårs kom på overtid ig blei født 8feb,blei satt i gang å alt gikk fint....vi venter ny baby 4aug♡
 
Back
Topp