Numment lår...

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har slitt med at venstre lår blir numment/sovner/brenner helt siden andre måneden av svangerskapet.. I starten var det bare en sjelden gang at det skjedde, nå er det oftere og oftere. Fikk beskjed av legen at der ikke var noe å gjøre med det, og at det sannsynligvis bare ville bli enda verre. Hurra..
Fant ut hva det var da, det har visst et navn :p
Andre som har dette?

Vedlegg

• 1428861839970.jpg
    1428861839970.jpg
    89,2 KB · Visninger: 26
Jeg blir nummen i venstre lår når jeg ligger på den siden, og fysioterapeuten min mener det har sammenheng med en dyp muskel som stivner, i kombinasjon med presset når jeg ligger på den siden. At det da presser på nerve(r) som igjen gir denne følelsen. Noen ganger er det verre, og jeg kjenner det selv om jeg ikke ligger på siden.

Jeg fikk behandling forrige uke, med massasje og nåler på denne muskelen, og da var jeg helt fin i noen dager. Så jeg ville bedt om henvisning til fysioterapeut om jeg var deg.

Jeg blir nummen i venstre lår når jeg ligger på den siden, og fysioterapeuten min mener det har sammenheng med en dyp muskel som stivner, i kombinasjon med presset når jeg ligger på den siden. At det da presser på nerve(r) som igjen gir denne følelsen. Noen ganger er det verre, og jeg kjenner det selv om jeg ikke ligger på siden.

Jeg fikk behandling forrige uke, med massasje og nåler på denne muskelen, og da var jeg helt fin i noen dager. Så jeg ville bedt om henvisning til fysioterapeut om jeg var deg.

Ja, fikk også beskjed om at det var en nerve i klem.
Har legetime neste uke, får spørre da ang fysio :)

Back
Topp