nummenhet ved angst?

Ja, vet... men mest i ansiktet... Mister litt følelsen..
 
Jeg hadde panikkangst/dødsangst for noen år siden, og opplevde at både armer og ben ble nummene... Jævlig ekkelt... Følte at jeg "døde" liksom. UGH!! Grusomt når jeg tenker tilbake[&:]
 
Huffda[:(] Kjære deg[:)] Jeg vet SÅ UTROLIG GODT hvordan du har det! Sier bare EN ting jeg! IKKE SØK OM SYKDOMMER PÅ NETTET! Det ødelegger hodet ditt! Det er ikke noe galt med deg!

Kjempeklem[:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

Huffda[:(] Kjære deg[:)] Jeg vet SÅ UTROLIG GODT hvordan du har det! Sier bare EN ting jeg! IKKE SØK OM SYKDOMMER PÅ NETTET! Det ødelegger hodet ditt! Det er ikke noe galt med deg!

Kjempeklem[:)][:)][:)]
Er vel det jeg har gjort, og da sitter jeg i klisteret.[&o][:(] Siste jeg leste om var slag og nå går hode mitt å kverner på dette her.[:(] Er så lei. Savner å være "normal"[:(]
 
Det MÅ du bare slutte med NÅ!!!!! Gå til legen og få deg en check-up! Er det ikke noe galt, så prøv og slå deg til ro med det!
 
ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

Det MÅ du bare slutte med NÅ!!!!! Gå til legen og få deg en check-up! Er det ikke noe galt, så prøv og slå deg til ro med det!
Skal ta meg en tur til legen nå snart sånn at jeg bare får sjekka at alt er som det skal. (noe det sikkert er)[8|]
 
Ja, gjør det, og slå deg til ro med at legen faktisk vet myyye mere om dette enn deg og google[;)] Så når han forteller deg at du er frisk som en fisk, så tro på det!
 
ja,jeg blir ofte nummen,kjent lammelser i ansiktet også av det.

grunnen hos meg er at jeg hiver sånn etter pusten og får rett og slett oksygenmangel.
 
Back
Topp