nummen rundt navlen

Blåmann

Elsker forumet
Området rundt navlen er helt numment[8|] er det fordi det strekker seg, eller har det med nerver å gjøre? Sikkert helt normalt, og jeg bekymrer meg ikke, bare lurer....[:)]

Her og.

Men har i tillegg ein del arrvev rundt navlen etter ein liten navlepiercing ulukke for nokre år siden, sånn at eg har nokre harde klumper rundt navlen som gjer ekstra vondt. I tillegg flotte strekkmerker som starter frå arret og sprer seg ut over magen som ei vifte. Så fint så.

samme her. Når jeg er på jobb, og står hele dagen så kjennes det ut som huden rundt magen skal revne. helt for jæ**i vondt.... bedre når jeg er hjemme, for da står jeg som regel ikke hele dagen. Håper det ikke kommer masse strekkmerker av det tilslutt..[:o]

ORIGINAL: mums the word

Her og.

Men har i tillegg ein del arrvev rundt navlen etter ein liten navlepiercing ulukke for nokre år siden, sånn at eg har nokre harde klumper rundt navlen som gjer ekstra vondt. I tillegg flotte strekkmerker som starter frå arret og sprer seg ut over magen som ei vifte. Så fint så.

Off, man blir litt merka etterhvert i livet ja...... har også piercing hull, men tok den ut tre år før graviditeten, så det har grodd ganske ok, så ingen plager der. Men har arr etter en lapraskopi operasjon rett under navlen som bare blir større og større og større................. Magen var liksom "min" kroppsdel, altså den jeg godt kunne vise frem, lurer litt på hvordan det blir nå...

Ja,er litt øm å "sår" rundt navlen.Jeg har en dyp navle ,så det kjenne godt nå når den er på vei til å komme ut.

Samme hær[:'(] Har ikke mere navel igjen nå[:-] Blir jeg større nå så er jeg sikker på at den revner[:-]

Har også et ømt punkt til høyre for navlen. Nevnte det når jeg var til kontroll til jm tidligere i uka og hun sa det var ganske vanlig å bli øm vondt på enkelte punkter, spesielt ved navlen. Hadde nok med at livmoren strekker seg og kan være at babyen ligger og "gnikker" mye på samme plass. Iallefall helt ufarlig så lenge det ikke blir vondt over hele magen, det skal det ikke være, sa hun [:)]

Back
Topp