Nummen i begge bena!???

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Ble helt plutselig nummen i begge bena, uten å ha hatt dem i klem på noe slags vis! Regner med det er nervetråder som ligger i klem..? Noen som har erfart det samme? Går det over av seg selv? Ææ, så ekkelt det var!!

Jeg har hatt det og får det innimellom. Har fremdeles bekkenløsning og en del vondt i ryggen, så det kommer av det.

Jeg har hatt det og får det innimellom. Har fremdeles bekkenløsning og en del vondt i ryggen, så det kommer av det.
Å, er det bekkenløsning som gjør at det blir sånn? Går du til no behandling? Jeg føler liksom ikKE jeg har plager NOK til å trenge behandling. Men hva vet vel jeg :P

Hei, er nummen i venstre ben jeg, er gravid i uke 38.. Også lurte på om det er noe fare å gå slik hele tiden

Det kan være mange ting som kan føre til nummenhet i beina, men det vanligste jeg har hørt om er nerver i klem. Men nå er ikke jeg akkurat ekspert på det området.

Å, er det bekkenløsning som gjør at det blir sånn? Går du til no behandling? Jeg føler liksom ikKE jeg har plager NOK til å trenge behandling. Men hva vet vel jeg :P

Ja, er visst det! Hehe. Går til manuellterapeut en gang i uken. Når jeg er der og han masserer og holder på blir jeg også alltid nummen i bena for det er visst ved isjias nerven. 10 måneder siden jeg fødte, så hadde ikke gjort meg noe om den bekkenløsningen hadde forsvunnet. Forventet liksom at det skulle bli bra når jeg ikke var gravid lenger.

Back
Topp