Null..

sussi86

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
ENERGI!!! Jeg eier ingen energi for tiden, er trøtt 24/7, humøret er helt på bånn å bare det å reise seg for å gå på do er tiltak!!! Noen andre som føler det slik?!

Er rimelig lei jeg nå + at i dag er det sånn ultra dritt dag!! baaaah!!! Dagens utblåsning! :D

Æsj, pyton :P Jeg har følt det sånn ganske mye i det siste så kjenner meg igjen! ;)
De tipsene jeg kan gi deg er å være flink til å spise små faste måltider å forsøke å tenke positivt selv om det er vanskelig på en sånn dag. ;)

Takk for tipset! Jeg er vel egentlig ikke så flink til å putte så energi rik mat i munnen alltid så kanskje jeg skal prøve å være ultra sunn med kosten en stund men det er jo en prøvelse av og til med alle disse lystene som popper opp i hodet! hehe..

Men ja, helt pyton å føle seg slik! Har en jente her hjemme på 3 år så får kjempe dårlig samvittighet når jeg ikke orker noen ting! Gleder meg til nurket er ute å jeg er meg selv igjen altså! hehe.. :D

Uff da... Har hatt det sånn i perioder her også. Ikke noe artig. Syns det hjelper å få litt frisk luft daglig, så prøv på det. Sender en energiklem :-)

Kjenner meg igjen i det med å ha lite energi. Jeg har ikke overskudd til særlig annet enn det som absolutt må gjøres, så heimen får bare være rotete. Jeg gidder ikke rydde mer!

Back
Topp