null varmtvann

TheusOgNuska

Gift med forumet
skjønner ikke hva som skjer her, vi har felles tank i blokken vår.
og det er ikke varmtvann, vært sånn noen dager nå.

så vi må koke vann for å bade, snakk om å bli satt tilbake i tid[:D]

føler meg som den "kona" som står og koker flere kaseroller med vann om dagen, haha[;)]

ORIGINAL: MayKr

Det hørtes aldeles ikke noe morsomt ut nei [:'(] Har dere tatt kontakt med vaktmesteren for å høre hva som skjer?

ja, og han er sykemeldt. og styret har kun åpent på kvelden 1 gang i uken.. haha[:D]

ORIGINAL: *TheusOgLilleFrø*

Det hørtes aldeles ikke noe morsomt ut nei [:'(] Har dere tatt kontakt med vaktmesteren for å høre hva som skjer?

ja, og han er sykemeldt. og styret har kun åpent på kvelden 1 gang i uken.. haha[:D]

Helt fantastisk!!
Må da være et telefonnr dere kan nå styret på?

nei, faktisk ikke.

vi har egen hjemmeside og greier, men tlf nr det finner vi ikke. verken der i eller i permen.

flott hva!

eller finner telefon nummer til styret, det er bare det at denne "vaktlf" er åpen 1 time 1 gang i uken.
snakk om vakttlf[8D]

ORIGINAL: Sunniva85

Omg, jeg hadde klikka![:@]

Jeg og, virkelig!!!! Er så glad vi styrer alt selv, selv om det da er oss som må fikse alt som evt ryker og da.

ORIGINAL: Auroramamma

ORIGINAL: Sunniva85

Omg, jeg hadde klikka![:@]

Jeg og, virkelig!!!! Er så glad vi styrer alt selv, selv om det da er oss som må fikse alt som evt ryker og da.

Dette skulle jeg nok virkelig ikke skrevet innser jeg. Tror varmtvannsberederen vår driver og ryker... [:(] 

Den er vel 25 år gammel og tror ene elementet gikk for lenge siden. Vi har siden da latt den stå på høyeste varme og maks på hvor fort den skal varme, og det har gått greit. Men nå har vi knapt nok varmt vann til at begge kan dusje om morgenen (trodde i går bare at mannen min hadde stått vel lenge i dusjen som gjorde at jeg ikke fikk varmt vann på slutten, har ikke så stor tank som vi skulle ønske og han er innimellom litt treg...). I går etter dusjinga hadde vi ikke veldig varmt vann resten av dagen og mot kvelden var det kaldt... [&:] Håpte det bare var at den ikke hadde helt dagen sin i går (har gammelt hus og noen ting kan bestemme seg for å virke en dag, så er det bra senere...). I dag tidlig hadde mannen min dusjet først, men ikke så lenge. Etterpå har jeg dusjet, ble litt under lunkent da jeg sto i dusjen. Og nå er vannet bare litt under lunkent, ikke varmt, og er ei stund siden vi dusjet... [:(] Og jeg som dusjer 2-3 ganger dagen...

Så nå må vi nok ha ny varmtvannsbereder og det har vi ikke penger til nå... Får håpe den holder til skattepengene kommer i hvert fall... [:(]

Men hvordan går det med varmtvannet deres nå *TheusOgLilleFrø*? Har dere fått noe varmt vann eller fått vite hva som er problemet og når det evt blir fikset?

Back
Topp