null symptomer...

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Noen flere som ikke har symptomer her? Har prøvd å ikke gruble noe særlig på det, men ikke lett når mamma spør om jeg er kvalm enda en gang.... føles som hun ser rart på meg når jeg svarer nei! Var ikke mye kvalm i de andre svangerskapene heller, husker bare perioder da jeg var bittelitt kvalm på morran. Men nåer jeg ikke det engang. Føler meg rett og slett ikke gravid...hmm.

Veldig lite symptomer her også. Hadde lite med A også. Eneste jeg merker er at jeg er veldig trøtt. Men det kan jo ha med årstiden og en liten som holder på med tenner om natten og. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her merker nok noe mer symptomer denne gang en forrige. I forrige hadde jeg ingen symptomer. I år er jeg litt kvalm og noe menslignende smerter i magen!

godt å høre at jeg ikke er alene da :) har fryktelig kort lunte da...det hadde jeg når jeg hadde ma også :/ håper det bare er en tilfeldighet! Vet det bare er dumt å bekymre seg, så får prøve å sjerpe meg :)

Veldig lite symptomer her også. Hadde lite med A også. Eneste jeg merker er at jeg er veldig trøtt. Men det kan jo ha med årstiden og en liten som holder på med tenner om natten og. :)

trøtt her også, men kan ha med årstiden å gjøre ja ;) eller mye styr med to.små :p

Ikke kvalm jeg heller :) trøtt er det eneste.. hadde en litn periode vondt i bekkenet og litt menssmerter. Men nå er det ingenting. 5+5 nå :)

Æ har 3 svangerskap ifra før med null symptomer eller plager å det har gått bærre fint, ongan leve å har det bra :)

Er litt mer trøtt enn vanlig, men skylder litt på en forkjølelse som aldri går over! Kan innimellom kjenne et bittelite snev av kvalme, men om det er fordi jeg kjenner etter, det vet jeg ikke! Var mye uvel forrige gang, og begynte å spy når jeg var 3,5mnd på vei, holdt på et par mnd før det gikk over. SÅ veldig spent på hvordan det blir nå. Men husker ikke når det begynte...men er ganske sikker på at jeg ikke hadde noe særlig symtomer de første ukene forrige gang heller, kom rundt 6uker tror jeg.

godt å høre at jeg ikke er alene da :) har fryktelig kort lunte da...det hadde jeg når jeg hadde ma også :/ håper det bare er en tilfeldighet! Vet det bare er dumt å bekymre seg, så får prøve å sjerpe meg :)
Det er nok bare en tilfeldighet :)

Back
Topp