Null problem å løfte tungt!

elskermammalivet

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Driver å flytter så her er noen av dagens løft !

81b7e2b37658b94ddb11ccc943b8652c

Løftet denne fra liggende til stående, den er innmari tong og vanskelig å kontrollere (forbanna skoffer!!)

b7e64d4acb83bbcab6e92193677a2340

Løfta denne ned fra denne
1caea93b6077eeb70e990e9b97de6f7a

Så en del tunge løft i dag! Men bare man passer på å bære rett så burde alt gå bra ! Jeg er selv ikke verdens sterkeste eller noe men dette kjentes ikke i det hele tatt på kroppen :-D Var noe veldig annet når jeg sist svangerskap skulle løfte ei heil 150 treseng (tung som fan!) Og snu å greier, da ble det trøbbel i bekkenet ja :-)

Beklager om dette ble en litt sånn brife brife "jeg har null problemer" innlegg! Var ikke ment sånn men noen dager er det godt å faktisk fortelle positive ting og ting man får til :-D

Fint at du opplever å få til ting og være til nytte selv om du er gravid!

Jeg løfter også litt, både i forbindelse med ommøblering og trening. Tenker at så lenge man er nøye med riktig teknikk og sørger for rolige bevegelser, uten rykk, da bør det gå greit. Det er nok viktig å holde bevegelsene så rolig og kontrollert at man kan avbryte med en gang man eventuelt kjenner noe uvant. Og så kan man jo holde seg innenfor rimelighetens grenser. Da familien min skulle flytte noen safer fikk jeg holde meg til å dokumentere prosessen. :)

Synes det er kjempe flott at vi alle har forskjellige svangerskap:) å synes du har vært flink jeg :) så synes du har all rett til å skryte av deg selv:)

Flott å være til nytte.:) løfter mye jeg også, men man skal også være litt forsiktig med å løfte for tungt nettopp fordi bekkenbunn er svekket. Både for egen helse og at den lille holder seg inni der.:)

Så flink du er:) Lov å glede seg over å være i god form! Men husk å være forsiktig likevel da!:)

Løfter et halv løft før for å kjenne om jeg greier det, også løfter jeg ^^ Er forsiktig ellers, gjør egentlig ingenting, bortsett fra å bære på storebror da :-) Blir vell ikke mere løfting nå, bortsett fra kanskje tv'en men det er lcd så den er kjempe lett :-P også søppelsekker med klær da :-)

Må være lov til å skryte litt og :) digg når kroppen spiller på lag ^-^ flink er du!

Back
Topp