null kynnere.. null slim.. nullfødsel??

Arda`s-mamma

Gift med forumet
Jeg begynner å bli litt mistenksom nå , skal det skje noe fødsel her eller ikke??... menstermin min er nå til helgen, og ul. termin til 7. april.. Jeg har NULL kynnere og null fødsels symtomer, magen har ikke sunki ennå, og bebisen lever sitt eget liv som vanlig... Når skal det begynne å skje ting ?? vet at dere er lei av meg sytekjerringa[8D].. men men... ville bare få det ut[:D]               HAR STERKE MISTANKER OM AT JEG HAVNER PÅ OVERTID[:@][:@]Har ikke giddi å pakka sykehusbagen ennå...

Hehe..syter ikke da... Få det ut!!

Men skjønner at du lurer litt da, men så er det vel ikke alle som er plaget med kynnere heller. Og dessuten så har jeg lest at man kan ha de uten å merke det... (heldige de som det gjelder).. Ser du er i uke 38 snart.... kan sikkert skje mye på to uker[;)] 
Jeg har gått med kynnere i flere mnd, men spådd til å gå over tiden...så....

Krysser fingrene for deg!

ORIGINAL: Asil

To uker igjen, Hilly - det skjer før du aner ordet av det. Mitt tips er å ikke gjør en eneste forberedende ting. Fyll avtaleboka med alle de artige tingene du ikke vil gå glipp av. Kjøp den dyreste konsertbilletten du finner sånn at du ikke _vil_ ha fødselen starta - og jeg vedder på at du sitter med nurket før du aner ordet av det!

Vedder en bleie på at du får en aprilsnarr! [:D]

Asil
35

Aha.....godt råd!![:D]

Eg har hatt veldig lite kynnere eg å, dette er jo min andre gang. forrige gang hadde eg MASSE kynnere... kanskje er det fordi at eg har gått før??

Magan har synki en del da, og føler ein masse energi og klar for å føde snart  (egentlig nå..)
håper å få før termin datoen...

ville bare si: FØØØØØLER MED DEG!!!!!!!!!![:D]

Back
Topp