Null graviditetssymptomer 5+4

CocoChanel Mademoiselle

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Novemberlykke 2016
Jeg er så utrolig bekymret for jeg har null symptomer for tiden. Jeg hadde ømme pupper, men nå er de helt normale. Jeg merker at jeg er sååå nervøs for at noe er galt. Noen andre som har det slik. Det eneste symptomet er at jeg var veldig trøtt igår, men det er alt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde det også slik i begynnelsen, men så kom kvalmen/oppkast i uke 6+5 og har vært noen uker nå!! Tror bare du skal nyte det ;-)

Jeg er så utrolig bekymret for jeg har null symptomer for tiden. Jeg hadde ømme pupper, men nå er de helt normale. Jeg merker at jeg er sååå nervøs for at noe er galt. Noen andre som har det slik. Det eneste symptomet er at jeg var veldig trøtt igår, men det er alt.

Samme her, jeg hadde endel symptomer før helgen, men på søndag og til idag har ikke puppene vært så ømme, har derimot vært ganske trøtt. Tidligere har jeg også hatt dager hvor jeg ikke har kjent noe som helst, også får man det slaget i trynet når tegnene plutselig kommer tilbake ;) Jeg er fortsatt gravid, fikk litt ømme pupper tilbake idag. Det går nok bra skal du se! :)

Håper håper og krysser alt jeg har for at symptomene kommer etterhvert Jeg vil heller ha alle symptomene enn å gå slik bekymret. Det hjelper masse for en hormonell gravid kvinne å høre at andre og har hatt slikt men det har gått bra :P..

Håper håper og krysser alt jeg har for at symptomene kommer etterhvert Jeg vil heller ha alle symptomene enn å gå slik bekymret. Det hjelper masse for en hormonell gravid kvinne å høre at andre og har hatt slikt men det har gått bra :P..

Det sa jeg og dagen før oppkastet kom, har nå kastet opp hver dag i 19 dager, gått ned 6 kg og ikke spist et ordentlig måltid på like mange dager, er helt utslitt.... så tror bare du skal nyte det!!! :)

Det sa jeg og dagen før oppkastet kom, har nå kastet opp hver dag i 19 dager, gått ned 6 kg og ikke spist et ordentlig måltid på like mange dager, er helt utslitt.... så tror bare du skal nyte det!!! :)

Så lenge alt er bra, så burde jeg egentlig vær fornøyd men ved sist SA var det og at symptomene forsvant og det var det første tegnet. Derfor er jeg så utrolig bekymret.

Bytte? :P Har kvalme og trøtthet :P Kan godt slenge med bihulebetennelsen på toppen om du ønsker ;) :P

Men er ikke helt unormalt at symptomer avtar. Kan hende de får en liten boost når det vokser litt igjen. Kjenner selv hver gang det rykker litt i magen så kommer kvalmen like etterpå verre enn noen gang :confused:

Så nyt det, for symptomer kan dukke opp når tid som helst, til at du kanskje er en av de som får lite symptomer :)

Etter disse historiene så er det kanskje like så greit med null symptomer? Hehe, litt greit å føle seg gravid og da :P
Skal prøve å nyte det og håpe at symptomene kommer snikende på snart :P.

Her har det gått opp og ned med symptomene, har lært meg at sånn er det:D
Men skjønner hva du mener, jeg synes ALLE har så mye mere symptomer enn meg å da blir jeg stresset..
Er snart 9 uker å synes jeg har kommet billig unna så langt;)

❤️️Termin 4.januar❤️

Hahaha, klaga til mannen i uke 5 jeg også at jeg ikke hadde noe symptomer..
Skulle jeg aldri sagt!!
Ble sengeliggende i uke 6 med kraftig kvalme og oppkast, som jeg fortsatt har.
Er så sliten å utslitt :(
Dette er overhode ikke kos å angrer nesten på at vi ønsket oss en baby nå.. er så ondt å sliter virkelig. Ingenting hjelper heller :'(

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Hahaha, klaga til mannen i uke 5 jeg også at jeg ikke hadde noe symptomer..
Skulle jeg aldri sagt!!
Ble sengeliggende i uke 6 med kraftig kvalme og oppkast, som jeg fortsatt har.
Er så sliten å utslitt :(
Dette er overhode ikke kos å angrer nesten på at vi ønsket oss en baby nå.. er så ondt å sliter virkelig. Ingenting hjelper heller :'(

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆
Føler med deg, har det helt likens!! :(((

Dette er mitt tredje svangerskap og jeg har ennå ikke spydd en eneste gang ( bank i bordet). Jeg hadde også ømme bryster i starten, men de er ikke så ømme nå. Eneste jeg merker er hodepine, og at jeg er trøtt. Men har blitt litt hormontroll da. Merker at jeg er mer irritabel.

Last edited:

Ikke for å gjøre deg hverken bekymret eller lettet, så er det viktig at vi gravide har litt bakkekontakt. Det er ikke bra å gå rundt å være bekymret. Symptomer kommer og går, sånn vil det alltid være. Som oftes om det går galt så skjer det ved blødning, så hvis du ikke ser blod er det stort sett iorden. Om du er uheldig og opplever en MA, så er som oftest alle symptomene der hele veien likevel, dermed kan du ikke bruke symptomene som et holdepunkt på om ting er bra eller ikke. Om du likevel ikke klarer å ta det med ro er det mulig å ta blodprøve hos legen for å skjekke stigning av hcg og bestille seg tidlig ul.
Alle damer har forskjellige symptomer og det er ikke alltid man vet at det er på gravititeten engang. Jeg har ikke ømme pupper eller symptomer som alle andre forklarer, så bli kjent med egen kropp og gled deg over at du har en spire i magen:D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Ikke for å gjøre deg hverken bekymret eller lettet, så er det viktig at vi gravide har litt bakkekontakt. Det er ikke bra å gå rundt å være bekymret. Symptomer kommer og går, sånn vil det alltid være. Som oftes om det går galt så skjer det ved blødning, så hvis du ikke ser blod er det stort sett iorden. Om du er uheldig og opplever en MA, så er som oftest alle symptomene der hele veien likevel, dermed kan du ikke bruke symptomene som et holdepunkt på om ting er bra eller ikke. Om du likevel ikke klarer å ta det med ro er det mulig å ta blodprøve hos legen for å skjekke stigning av hcg og bestille seg tidlig ul.
Alle damer har forskjellige symptomer og det er ikke alltid man vet at det er på gravititeten engang. Jeg har ikke ømme pupper eller symptomer som alle andre forklarer, så bli kjent med egen kropp og gled deg over at du har en spire i magen:D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Takk for fornuftige ord. Kanskje det blir bare slik for meg i dette svangerskapet. Var hos gynekologen idag og hun sa alt så helt fint ut. Ikke noe bankende hjerte men det er for tidlig sa hun. Er 5+5. Føler meg 100 kg lettere. Det lille nurket var bare 2 mm :)

Last edited:
Back
Topp