Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Flere som opplever å ikke orke noen ting? Jeg orker ikke å er opp sengen eller gå i dusjen omtrent! Er så slitsomt å være gravid. Er kun 24 + 5 i dag og er redd for at dette skal vare frem til jeg er ferdig
Kanskje du mangler noe siden du ikke har overskudd? Blod,vitaminer etc. Du burde snakke med legen din om dette.
Jeg har ganske bra med energi nå. Går på jobb og får gjort endel hjemme, men må hvile innimellom. fram til uke 14 ca var jeg i dårlig form, men så gikk det bare oppover etter det.
Jeg har også svært lite overskudd :/ så skjønner hvordan du har det. Uansett hvor mange timer jeg sover om natta (5timer eller 10 timer) er jeg ikke opplagt når jeg skal stå opp. Og jeg sover ofte 1-2 timer på formiddag og/eller ettermiddag også (kommer an på hvilken vakt jeg har på jobb).
:/ trasig å være sånn! Men får bare beskjed om at det er helt normalt å være trøtt jeg er førstegangs forresten.
Alle prøver så langt har vært fine. Ser på blodprøvesvarene mine at verdien for TSH er under normalen, men de har ikke sagt noe, så regner med det ikke er noe å være bekymret for.
Håper du snart får energien tilbake jeg skal nyte to uker fri nå, håper jeg får slappet godt av og at jeg får litt mer overskudd etterhvert