null energi

Lingje84

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Har null energi for tida. Helt på bunn.griner for alt og ingenting. Plaget med hjertebank, hodepine, dårlig matlyst og dårlig bekken. Har hatt fri i snart 12dager.men like dårlig som Før frien.

Føler meg som ei dårlig mor til jenta mi på snart 2. Klarer nesten ikke ta meg av ho alene.

Skal til lege på mandag for å ta gbs prøven. Vet liksom ikke helt hva eg skal si til han. Vet han kommer mest sannsynlig å sjukemelde meg.
Og hva skjer så jo sjefen min flyr opp i taket.

Vil egentlig ikke noe med dette innlegget men måtte bare få det ut en plass

Er du ikke form så er du ikke det. Da er det riktig av legen din å sykmelde deg så du ikke utvikler svangerskapsdep. Og hva det angår sjefen din, kan h*n ta seg en bolle og heller konse seg for å finne en vikar for deg.

Håper du snart får litt energi så du orker noe hjemme :)

Er du ikke form så er du ikke det. Da er det riktig av legen din å sykmelde deg så du ikke utvikler svangerskapsdep. Og hva det angår sjefen din, kan h*n ta seg en bolle og heller konse seg for å finne en vikar for deg.

Håper du snart får litt energi så du orker noe hjemme :)

glemte helt å skrive at eg har 13timers vakter når eg er ha jobb.

Er du ikke i form, så er du ikke i form. Å ruge er din første prioritet nå. Du skal jo ha energi til andre ting også! Og sjefen din, han kan virkelig ta seg en bolle som nevnt over her, om ikke et helt brød.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du har ingenting på jobb å gjøre. Er du så sliten etter 12 dager hjemme så er kroppen brukt opp. Bare å få mere sykemelding. Husk du skal gjennom resten av graviditeten OG fødsel. Og du skal heller ikke risikere for tidlig fødsel fordi kroppen ikke orker mer. (sier hun som måtte få det banka inn i hue av jm selv.. ) Sjefen har ingenting med å bli sint, du har allerede stilt opp mer enn det han kan forlange med så lange vakter

Du har ingenting på jobb å gjøre. Er du så sliten etter 12 dager hjemme så er kroppen brukt opp. Bare å få mere sykemelding. Husk du skal gjennom resten av graviditeten OG fødsel. Og du skal heller ikke risikere for tidlig fødsel fordi kroppen ikke orker mer. (sier hun som måtte få det banka inn i hue av jm selv.. ) Sjefen har ingenting med å bli sint, du har allerede stilt opp mer enn det han kan forlange med så lange vakter
Signerer denne. Har ei venninne som nå sover 12-16 timer etter å bare ha gått en halvtimes tur fordi hun ble utbrent av jobben sin.
IKKE vent med å snakke alvor med legen, du vil IKKE ende opp så langt nede når en ny spire er på vei..!
Du kommer til å føle deg enda væree hvis du ikke har energi til å være der for ett nyfødt barn, ikke sant?

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Jippi eg ble sjukemeldt ut måneden.
Sjefen ble ikke veldig blid men ho hadde vist så mye annet å tenke og Gjøre på så fikk ikke pratet så mye med ho. Helt greit for meg.

Uff vet hvordan du føler det. Skjefen min har forståelse. Men ny avd. ledern min både og.
Virker som hu/han ikke er glade for jeg ikke er der. Men tenker så må tenke på helsa mi og den lille også.
jeg har jo i tillegg nesten 4 timer reise vei med sykkel,tog og buss dagelig. og er man dårlig da så er man dårlig.
Fant heldigvis ut hvorfor jeg var dårlig. slutta på noe tablette jeg hadde fått av jordmora. og da var jeg helt fin igjen.
skal tilbake å prøve meg på jobbing igjen til uka.

Back
Topp