Null energi

Babynr2

Glad i forumet
Er det flere som sliter med å fungere om dagene? I det siste har jeg blitt så slapp, gidder nesten ikke å røre på meg :P Gruer meg til jobb i morgen, håper den blir fylt med litt ekstra energi :P

Noen som har tips til dette problemet?? Gikk oss en tur nettopp, men det ble i snegle fart :S Trudde kanskje det skulle hjelpe med frisk luft, men nei.......!!

Null energi her også.. Sliter med kvalme i tillegg, så må vel til legen å få meg sykmelding i morgen :/ Hadde aldri i verden fungert på jobb sånn som det er nå, klarer jo såvidt å dusje.. Hehe.. Trøster meg med at det går over :)

Huffda, hadde jeg også hatt kvalme har jeg ikke dratt på jobb nei :S Slitsomt nok å jobbe med null energi...

Når begynte dere å bli kvalme??:)

Huff, samme her... Var på jobb i dag. Jobber på sykehjem så er ganske hektisk. Når jeg kom hjem var jeg helt ødelagt!!! Har vært mest uggen til nå, ikke direkte kvalm... Tipper det kommer om noen uker ;)

Har null energi og er veldig kvalm. Hyperemesis`en kom igjen denne gang gittGleder meg til en 10 ukers tid framover da den er borte og formen er fin igjen. Inntil da går jeg i dvalemodus!

Marihewn : Jeg er ikke kvalm ( enda værtfall ) Men bare null energi...

Høres så lite gøy ut å være plaget med kvalme, heldighvis går det over .... Får håpe de ukene frem til uke 12 går litt fooort :P

Energinivået går opp og ned her. Idag føler jeg meg litt sånn fyllesyk - småkvalm inne mellom. Tenker kvalmen er vel på vei snart..

Her begynte kvalmen for fult da jeg var 6+1..

Null energi her også.... Sovner hver gang hodet treffer noe mykt, sofaen eller en pute på gulvet.. Ønsker meg litt mere energiiiiii..... !!:-D

Merker det på energien ja - og jeg er vanligvis en energiball! Sliter spesiellt på nettene, går nesten i søvne på badet for å tisse.. :p

Funker lite med dårlig energi med en kjempe aktiv snart 3 åring i hus.. *sukk*

energien er blitt fullstendig borte her å, merker det mye mere denne gangen. men kan være noe med at sist så kunne jeg ligge å hvile på sofaen på ettermiddagen og kvelden, for ikke å snakke om at jeg fikk sove hele natta :P

Back
Topp