Null energi (syt)

R_28

Glad i forumet
Er så trøtt og slapp om dagen..
Jenta mi på 2 år alltid vært flink til å legge seg og sove på eget rom. Etter at vi var på hytta og sov på samme rom, så våkner hun hver natt og SKAL oppi senga vår..

Når hun vekker meg så må jeg jo selvfølgelig på do :p Hun ligger urolig i senga vår og jeg sovner ikke før 3-4 tida.. Og 2 dager på rad nå, har sambo slumret fra 5.45 til 07.00.. Jeg føler meg heelt ødelagt :( og nå skal jeg på jobb...

Er dritsliten selv. Og jeg har ikke barn engang. Mannen min driver med det samme. I dag hadde han alarm på kl. 4.50. Jeg våkner jo selvfølgelig av det. Klikker for meg :p

La ned forbud mot slumring på alarm den dagen vi flyttet sammen. Det er bare ikke greit. Makan til usolidarisk oppførsel.

Drit sliten her også :/ Jeg har heller ikke barn, sover ikke godt om nettene og har null energi om dagene. Er også så utrolig kvalm og kaster opp, vet ikke hvordan jeg skal greie å holde ut på jobben jeg altså :(

Jeg opererte foten for 8 uker siden og går rundt med gips, (har 4 uker igjen) , guttungen på 1,5 går ikke i barnehagen , å har fortiden sovenekt på dagen og Han står opp kl 6 VÆR DAG! Når han endelig legger seg, sovner jeg med engang på sofaen :)

Back
Topp