Nudler!!

Drikker 1 liter Sunniva appelsinjuice med fruktkjøtt i døgnet :o sliter fortsatt en del med kvalme og oppkast, så jeg er veldig selektiv på hva jeg både spiser og drikker for tiden slik at jeg ikke blir kvalmere :p har hatt dilla på klementiner, og nudler tidligere, og et crush på pasta med hvitløksyoghurt og tomatpurésaus. Nå hørtes det egentlig ganske godt ut med nudler igjen... Samtidig som jeg har veldig lyst på Tortellini med stekte tomater og asparges ... Fader også, nå må jeg få kommet meg på butikken på et vis ...

Jeg har ingenting, kjenner meg aldri sulten nesten, mest om natta, og sliter med å brekke meg, tror jeg har lyst på den ene og det andre og lager det til middag, men klarer bare noen få tugger, blir veeeeldig fort mett her, så ofte blir det at jeg ikke engang gidder lage meg middag, og tar heller et knekkebrød.

Oboy,litago,cheesburger og vaskemiddel.hadde vaskemiddel sist også måtte bare lukte på :p uff

Åh nudler... Ja kanskje jeg skal prøve det? Har forferdelig lite lyst på noe som helst varm mat...

Fiskepinner :D

Har dilla på klementiner, is å usunn mat, men ligger på grensen til svangerskapsdiabetes, så har måttet holdt meg unna sukker og mat med mye usunt fett. Spiser mye klementiner da :)

Ingen diller fortsatt! Trur ikke jeg hadde noen sist heller... Får noen kortvarige lyster, men ingen som har vart noe særlig over tid:D

Ingen diller fortsatt! Trur ikke jeg hadde noen sist heller... Får noen kortvarige lyster, men ingen som har vart noe særlig over tid:D
Sånn er det til meg også,har ikke spesielt lyst på nudler lengre for eksempel:P kan skrive ei lang liste over akutte kortvarige lyster så langt i dv.skapet:P

Back
Topp