Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klarer ikke se noen tydelig nub, men har også lest at «skill theory» tilsier at gutter ofte har mer firkantet hode og jenter med runde. Ut fra det ville jeg gjettet gutt, men det er altså litt wild guessNoen som klarer å se noe her på nub?![]()

Ser foreløpig ut som jente jaHer er vår mini 12+2Jeg synes selv det foreløpig ser ut som en jente, men har forestått at det kan kan endre seg så tidlig.

Fikk et bedre bilde, men det går ikke ann å laste opp. Står bare det er for stortJeg klarer ikke se noen tydelig nub, men har også lest at «skill theory» tilsier at gutter ofte har mer firkantet hode og jenter med runde. Ut fra det ville jeg gjettet gutt, men det er altså litt wild guess![]()
Blir spennende å se hvertfall Jeg spurte chat GTP om å markere hvor blæren var på mitt bilde, da jeg har lest at det kan være hjelpsomt for å tyde om det blir gutt eller jente. Synes svaret viser at chat gtp ikke er helt pålitelig, selv om det ofte treffer ogsåFikk et bedre bilde, men det går ikke ann å laste opp. Står bare det er for stortMen chatgpt mente gutt utfra 2 ulike bilder, så kanskje det stemmer
Blir spennende å se hvertfall
![]()
Heheh, ja skal nok ikke alltid stole på chatgptJeg spurte chat GTP om å markere hvor blæren var på mitt bilde, da jeg har lest at det kan være hjelpsomt for å tyde om det blir gutt eller jente. Synes svaret viser at chat gtp ikke er helt pålitelig, selv om det ofte treffer også
Når bilder er for stole å laste opp, pleier jeg å ha screenshot av bildet, og laste opp skjermbildet.

Dette ser ut som gutt synes jegHeheh, ja skal nok ikke alltid stole på chatgpt
Åå, takk! Nå fikk jeg lastet det opp. Ser du noe bedre her?![]()

Syns det ser ut som en jente foreløpigHer er vår mini 12+2Jeg synes selv det foreløpig ser ut som en jente, men har forestått at det kan kan endre seg så tidlig.

Tenker gutt herHeheh, ja skal nok ikke alltid stole på chatgpt
Åå, takk! Nå fikk jeg lastet det opp. Ser du noe bedre her?![]()