Lurer på om Nub er synlig på bilder fra ul. Noen som er gode på dette? Vet ikke hva jeg skal se etter 13+1 på bildene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men kanskje noen andre ser noe jeg ikke ser Jeg er ingen ekspert, men har lyst å si at den ikke er synlig på bildene her dessverreMen kanskje noen andre ser noe jeg ikke ser
![]()
Takk for svar! Så nysgjerrig og skulle gjerne hatt en liten teoriJeg ser ingen synlig på disse bildene, dessverre
Som sagt, ingen ekspert - men jeg synes dette ligner mest på en jenteVil noen tolke mitt også?![]()
Gutten min sin nub peker mye mer oppover.Tipper jente! Ligner på nuben til min mageboer, jordmor på toul helte 70% mot jente basert på nub i begynnelsen av uke 15 - og jeg har hatt jentefølelse hele veienVil noen tolke mitt også?![]()

Ser veldig ut som guttVil noen tolke mitt også?![]()
Har fått ca 50/50 alle steder jeg har spurt, vurderer å ta privat ultralyd fordi jeg er så utålmodig hahaSer veldig ut som gutt![]()
Nei, nub pleier ikke synes når lårbeinet er med. Har du annet bilde?Er det egentlig noen nub her?
Jeg ser ingenting, men er ikke akkurat dreven heller..
Hvilken uke er dette tatt?Vil noen tolke mitt også?![]()
13+1 var jeg herHvilken uke er dette tatt?
Tror kanskje det er gutt siden nub’en ser ut til å peke litt opp
Tror ikke nub er synlig på bildene, jeg sliter iallfall med å se nubDette da?
Dessverre.. filene er for store til å opplastes! Klarer ikke se noen nub på de heller- ut fra mitt blikkNei, nub pleier ikke synes når lårbeinet er med. Har du annet bilde?