13+0 viser godt på bildene. Jordmor mente jenteHvor langt er du på vei? Så litt utydelig og er ingen ekspert what so ever! Men heller mot gutt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13+0 viser godt på bildene. Jordmor mente jenteHvor langt er du på vei? Så litt utydelig og er ingen ekspert what so ever! Men heller mot gutt
![]()
Var det jordmor også saJeg syns nuben ser ganske flat ut og tipper jente![]()
Hmm, eg ville sagt tydelig gut13+0 viser godt på bildene. Jordmor mente jente

Denne var litt vanskelig, ryggen svaie sånn at det ser jo ut som det er vinkel på den, altså gutt, men samtidig så vil den jo være relativt paralellt med den svaiende ryggen vil eg tru, så helle nok mot jenta ja
Virka veldig sikker ja. Alle sidene jeg har lagt ut på sier jente alle ogsåDenne var litt vanskelig, ryggen svaie sånn at det ser jo ut som det er vinkel på den, altså gutt, men samtidig så vil den jo være relativt paralellt med den svaiende ryggen vil eg tru, så helle nok mot jenta ja
Var jordmor sikker?

Enig i forhold til vinkel. Men syns tuppen så litt ut som ein ball som virker meir typisk gut (i følge minsvært begrensa erfaring). Men så er du så langt på vei at vinkel hadde nok vore større om det var gutOm man snur bilde slik baby ligger rett så går nuben nedover! I hvertfall ikke oppover.

Hvordan fikk du ChatGPT til å gjette? Han er en skikkelig dickhead mot meg å sier han ikke kan fordi det bli sett på som medisinsk vurderingNoken som vi gjette her? Chatgtp gjettet jente. Eg har ingen anelse haha. Har gått fra at eg trur da er jenta, til gutt, til at eg trur da eg jenta igjen![]()
Vis vedlegget 470802Vis vedlegget 470803Vis vedlegget 470804
Hahaha skreiv bare om han kunne tippe kjønnet utfra nub teorienHvordan fikk du ChatGPT til å gjette? Han er en skikkelig dickhead mot meg å sier han ikke kan fordi det bli sett på som medisinsk vurdering
Jeg måtte omtrent true ChatGPT til å gjette, nekta lenge, og plutselig gjetta den likevel!Hvordan fikk du ChatGPT til å gjette? Han er en skikkelig dickhead mot meg å sier han ikke kan fordi det bli sett på som medisinsk vurdering
Der er jenteHvor langt er du på vei? Så litt utydelig og er ingen ekspert what so ever! Men heller mot gutt
![]()
Det er nok jenteHmm, eg ville sagt tydelig gut
Meiner vår såg litt lik ut og legen meinte gut.
Men jordmora du var hos såg jo meir enn me ser på nokre bilder, så ville stolt på ho![]()