Nub theory

Ønskebarn25

Andre møte med forumet
Hei!

Har lest litt på Nub theory og synes det er interessant. Har selv ikke vært borti det før. Er noen av dere kjent med det? Legger ved UL bilde 12+5. tror dere det er gutt eller jente?

Vedlegg

• IMG_6951.jpeg
    IMG_6951.jpeg
    429,4 KB · Visninger: 124
Hei!

Har lest litt på Nub theory og synes det er interessant. Har selv ikke vært borti det før. Er noen av dere kjent med det? Legger ved UL bilde 12+5. tror dere det er gutt eller jente?
Jeg er veldig god på NUB! Det er samme metode jordmødre bruker til å avgjøre kjønn :happy:

Nub er lang, flat og delt i to på enden. Det som er delt i to, blir til kjønnslepper. Så ut i fra det jeg kan se, er dette ei jente.

Jeg er veldig god på NUB! Det er samme metode jordmødre bruker til å avgjøre kjønn :happy:

Nub er lang, flat og delt i to på enden. Det som er delt i to, blir til kjønnslepper. Så ut i fra det jeg kan se, er dette ei jente.
Du vil ikke ta en titt på min? :love7

Vedlegg

• IMG_0302.jpeg
    IMG_0302.jpeg
    703,9 KB · Visninger: 49

Vil du se på min og? :love017 13+3
1000110761.jpeg

Noen som vil se på min og se om det er mulig å tyde kjønn? :)

Vedlegg

• IMG_1277.jpeg
    IMG_1277.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 35
  • IMG_1276.jpeg
    IMG_1276.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 35
Back
Topp