JenteSkal egentlig ikke vite kjønn men gøy å tippe! Syns jeg ser jentenub på filmene. Noen som vil tippe?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JenteSkal egentlig ikke vite kjønn men gøy å tippe! Syns jeg ser jentenub på filmene. Noen som vil tippe?

Ser ut som jente, jaSkal egentlig ikke vite kjønn men gøy å tippe! Syns jeg ser jentenub på filmene. Noen som vil tippe? 13+0
GuttNoen som vil gjette? 12+4

JenteEr det nub den hvite streken man ser på bilde her? Jente eller gutt? 13+4

Takk!Jente![]()
JaTakk!Den hvite lange streken er nuben? Lurte litt på om det kunne være noe annet
Nei, hadde ikke stolt på den. Syntes ikke det ligner en penisHar spurt i flere grupper og der sier alle jente. Men så sendte jeg inn til early glimps og fikk en annen beskjed. Angrer litt på at jeg gjorde det egentlig. Vet ikke om jeg stole på den tegningen der.
Vis vedlegget 477533
3 streker er jente. Blir spennende å se på OULJeg har ikke bilde å vise til, men var på ul uke 13+1, offentlig. De sier ingenting om kjønn da, og jeg så aldri noen tydelig nub da man så fosteret fra siden. Men jordmor hadde ultralydproben(?) rett under fosteret, såkalt potty vinkel. Og da så jeg tre streker. Ingenting som stakk ut, men tre streker der underlivet er. Dette MÅ vel være jente? Har sett tre streker to ganger før og det var jenter