Nub theory

MammaTilTreSnartFire

Flørter med forumet
Himmelbarn
Er det noen her som har erfaring med nub teorien? Jeg var på fosterdiagnostikk på riksen på mandag (13+0) å alt så veldig fint ut med lille skatten i magen <3 så fikk jeg beskjed om at det var 90% sikkert at det var jente :)
Har lest at det er mellom uke 12-14 at den teorien er mest "sikker"
Så er det noen som det har stemt på her? ImageUploadedByBV Forum1466842973.907744.jpg

Er det noen her som har erfaring med nub teorien? Jeg var på fosterdiagnostikk på riksen på mandag (13+0) å alt så veldig fint ut med lille skatten i magen <3 så fikk jeg beskjed om at det var 90% sikkert at det var jente :)
Har lest at det er mellom uke 12-14 at den teorien er mest "sikker"
Så er det noen som det har stemt på her? Vis vedlegget 184173
Stemte på min lille prinsesse❤️ på både 11+6 (70%) og 13+4 (90%). Synes det var vanskelig å se på bilde ditt, kan du zoome ut? Hvis gyn sa det er det nok sant på din gestation:) de ser jo nuben mange ganger, vanskeligere med bare ett bilde. bare å poste bilde av nubs hvis andre har så kan vi gjette!

Hva er nub? Nå ble jeg nysgjerrig :)

Var litt dårlig bilde egentlig men legger til to stk her☺️
Først sa han 75% sikkert, men helt på slutten av timen så kikket han igjen og sa at nå var han 90% sikker på jente :) ImageUploadedByBV Forum1466845640.393926.jpgImageUploadedByBV Forum1466845649.537511.jpg

Var litt dårlig bilde egentlig men legger til to stk her☺️
Først sa han 75% sikkert, men helt på slutten av timen så kikket han igjen og sa at nå var han 90% sikker på jente :) Vis vedlegget 184177Vis vedlegget 184178
Da hadde jeg kjøpt rosa!! Bilde med hodet ser helt ut som jente! Bilde to ligner min jente sin nub, men den kunne også se 'stacked' ut så litt vanskeligere - HVIS du hadde vært uke 11, men du er uke 13 så det er nok en jente du:) gratulerer!

Jeg har to gutter fra før så håper jo veldig på at det stemmer med jente denne gangen :) hehe
Samme som meg! To gutter og en jente nå❤️ gratulerer! Blant mine venner er det ganske vanlig å få vite kjønn i uke 13. Ikke vært feil på noen da. Hurra for lillesøster!

Jeg skal på UL på torsdag og er da 14+5 og håper virkelig å få vite hva som er inni her! Så veldig spennende :)

Denne tråden gjør meg nesten litt frustrert :p
Jeg ser ingenting å forstår virkelig ikke hva jeg skal se etter :/

Denne tråden gjør meg nesten litt frustrert :p
Jeg ser ingenting å forstår virkelig ikke hva jeg skal se etter :/

Trooor det har noe med vinkelen på nuben (altså tissen :P) jente er den vinklet lik som ryggraden, gutt så er den 30 grader opp eller mer. Korriger meg gjerne dere som har peiling :D

Trooor det har noe med vinkelen på nuben (altså tissen :P) jente er den vinklet lik som ryggraden, gutt så er den 30 grader opp eller mer. Korriger meg gjerne dere som har peiling :D
Helt riktig! I tillegg kan jente nub være litt lengre og tynnere. Gutte nub litt tykkere eller ha en liten klump øverst. Jo lenger etter uke 12 jo sikrere. Er jo så gøy å gjette!!

Back
Topp