Ser kun beina :/Er det mulig å se kjønn her? 13+3
Vis vedlegget 460307
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser kun beina :/Er det mulig å se kjønn her? 13+3
Vis vedlegget 460307
Vil du se om skull theory er mulig på mine bilder??Synes ikke nuben synes så godt? Litt gutt ifølge skull theory
Gjetter jente for moroskyldVil du se om skull theory er mulig på mine bilder??
Vanskelig å siDu kan alltids spørre ChatGPT, det gjorde jeg, men tar det med en klype saltVil du se om skull theory er mulig på mine bilder??
Veldig, har sett i grupper at den tar feil stort sett hver gangDu kan alltids spørre ChatGPT, det gjorde jeg, men tar det med en klype salt![]()

Absolutt, spurte den om hvilken kjønn den så på ultralyden i følge Nub teorien, vel vitende at bilde ikke viste underkroppen, den ringet ut noe helt random og sa et kjønn utifra det, trodde den var glupereVeldig, har sett i grupper at den tar feil stort sett hver gang![]()

Hehe, ja. Vet bare det folk har lagt innAbsolutt, spurte den om hvilken kjønn den så på ultralyden i følge Nub teorien, vel vitende at bilde ikke viste underkroppen, den ringet ut noe helt random og sa et kjønn utifra det, trodde den var glupere![]()
Ser ut som guttSyns det er veldig vanskelig å se, altså. Noen som vil gjette? Første ul uke 11, andre uke 14.