Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JenteNoen som klarer å se om det er jente eller gutt? Er 12+4

Kan se litt ut som tidlig jente for mitt utrente øye, men du kan alltids legge det ut på Nub theory queens på Facebook, de ser det utrolig fortSyns det er veldig vanskelig å se, altså. Noen som vil gjette? Første ul uke 11, andre uke 14.
Sniker, den er litt tricky - men gutt er en sannsynlighet her tenker jegSyns det er veldig vanskelig å se, altså. Noen som vil gjette? Første ul uke 11, andre uke 14.
om det er nuben jeg ser, så ser det ut som jenteNoen som klarer å se om det er jente eller gutt? Er 12+4
Synes det ser ut som jente hvis det er nuben vi serGår det ann å se noe ut i fra dette bildet? Det kunne se ut som jente da jeg studerte skjermen under undersøkelsen. Fikk bare med dette bildet, og akkurat her vises vel kjønnet dårlig/ikke i hele tatt? Eller?
SpennendeSynes det ser ut som jente hvis det er nuben vi ser![]()

Synes ikke nuben synes så godt? Litt gutt ifølge skull theoryGår det ann å se noe ut i fra dette bildet? Det kunne se ut som jente da jeg studerte skjermen under undersøkelsen. Fikk bare med dette bildet, og akkurat her vises vel kjønnet dårlig/ikke i hele tatt? Eller?
Nei dessverreVis vedlegget 460306Er det mulig å se hvilket kjønn det er her?