Happiness36
Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for at du sa det. Får ta der bort og legge inn på nyttSer ikke noe tydelig bilde av nuben, men hadde gjetta jente jeg og
Forresten så ligger navnet ditt på bildet, Om du ikke visste det![]()

Jeg prøvde å se og se men ul pågikk, syns jeg så hvite streker. Siden jeg er ekstra polstra, får jeg sjeldent gode bilderSer ikke noe tydelig bilde av nuben, men hadde gjetta jente jeg og
Forresten så ligger navnet ditt på bildet, Om du ikke visste det![]()
Var også vanskelig å få lille til å ligge i profil. Siste bildet hun tok printa hun ikke, der syns jeg det så mer ut som den sto litt opp. Får bare vente til 19.12
Jeg prøvde å se og se men ul pågikk, syns jeg så hvite streker. Siden jeg er ekstra polstra, får jeg sjeldent gode bilderVar også vanskelig å få lille til å ligge i profil. Siste bildet hun tok printa hun ikke, der syns jeg det så mer ut som den sto litt opp. Får bare vente til 19.12
![]()
Jeg ble ikke tilbudt det hverken på Riksen sist eller her. Har også bakovervendt livmor. Sist da jeg skulle føde kjente ikke jm åpning. Legen sa opp i stolen og det var 5,5 cm åpningJeg tar innvendig på otul, og glad for det for jeg er også godt polstret og har bakovervendt livmor
Blir spennende å se 19/12 om du fpr klarere svar da![]()

Riksen ser nok godt uansett for de er skikkelig drevne! Men er bare kjedelig for en får jo ingen gode bilder eller noe en kan tyde selv omtrentJeg ble ikke tilbudt det hverken på Riksen sist eller her. Har også bakovervendt livmor. Sist da jeg skulle føde kjente ikke jm åpning. Legen sa opp i stolen og det var 5,5 cm åpning![]()

De har faktisk ganske dårlig ul apparaterRiksen ser nok godt uansett for de er skikkelig drevne! Men er bare kjedelig for en får jo ingen gode bilder eller noe en kan tyde selv omtrent![]()
Måtte trykke hardt på magen min sist for å se neseben. Her syns jeg apparatet var mye bedre, så fingrene til og med
De har faktisk ganske dårlig ul apparaterMåtte trykke hardt på magen min sist for å se neseben. Her syns jeg apparatet var mye bedre, så fingrene til og med
![]()
Tror jeg ville tippa gutt jeg! Synes nuben (om det er den vi ser) peker noe oppover sammenlignet med ryggen. Men vanskelig å siKan dere se noe her?
Jeg ser for meg det er jente![]()

Fikk «slightly leaning boy» fra admin på fb gruppe. Må jo være nuben vi ser daTror jeg ville tippa gutt jeg! Synes nuben (om det er den vi ser) peker noe oppover sammenlignet med ryggen. Men vanskelig å si![]()

Ja, det er nok det da! SpennendeFikk «slightly leaning boy» fra admin på fb gruppe. Må jo være nuben vi ser da![]()

Jeg fikk beskjed om at på otul til uken så blir det både innvendig og utvendig pga hun ser bedre nakkefold osv på utvendigJeg tar innvendig på otul, og glad for det for jeg er også godt polstret og har bakovervendt livmor
Blir spennende å se 19/12 om du fpr klarere svar da![]()
Spennende! Lurer på hvordan de kommer til å gjøre ta ultralyd på meg. Det går egentlig helt fint med innvendig for meg, jeg syns ikke det er vondt og jeg glemmer alt når jeg ser den lille på skjermenJeg fikk beskjed om at på otul til uken så blir det både innvendig og utvendig pga hun ser bedre nakkefold osv på utvendig
Jeg skal inn 12+3Spennende! Lurer på hvordan de kommer til å gjøre ta ultralyd på meg. Det går egentlig helt fint med innvendig for meg, jeg syns ikke det er vondt og jeg glemmer alt når jeg ser den lille på skjermenJeg skal inn 12+3

Jeg fikk beskjed om at på otul til uken så blir det både innvendig og utvendig pga hun ser bedre nakkefold osv på utvendig
Visste ikke det selv før gynokologen sa det på torsdagÅh, det visste jeg ikke! Viktigste er at alt blir målt og sjekka![]()
Oi, så tydelige bilderSer tydelig nub her. Men 11+2 og mål til 11+4, så skal de være like på gutter og jenter i noen dager tilVis vedlegget 419570
Vis vedlegget 419571