Nub teorien- Gjett kjønnet på tidlig ultralyd

Fra TUL i dag, 12+1. gynekolog klarte ikke å se kjønn, og jeg klarte heller ikke å spotte Nub’en når jeg lå der, men så ser jeg dette bildet nå i ettertid… tror dere det er nub’en man ser der?

hva tror dere isåfall?
 

Vedlegg

  • 18BD03CE-56CD-426E-9196-73F36D759F7D.jpeg
    18BD03CE-56CD-426E-9196-73F36D759F7D.jpeg
    228,5 KB · Visninger: 194
Fra TUL i dag, 12+1. gynekolog klarte ikke å se kjønn, og jeg klarte heller ikke å spotte Nub’en når jeg lå der, men så ser jeg dette bildet nå i ettertid… tror dere det er nub’en man ser der?

hva tror dere isåfall?
Så utrolig pent og klart bilde! :Heartred
 
Så utrolig pent og klart bilde! :Heartred
Ja, vi var heldige der. Jeg har bakovervendt livmor så vi måtte ha innvendig ultralyd. Dermed blir jo ting veldig klart og tydelig. Fikk full gjennomgang av alle viktige organer og alt, så det var veldig betryggende:happy:
 
Fra TUL i dag, 12+1. gynekolog klarte ikke å se kjønn, og jeg klarte heller ikke å spotte Nub’en når jeg lå der, men så ser jeg dette bildet nå i ettertid… tror dere det er nub’en man ser der?

hva tror dere isåfall?

Tipper gutt:)
 
Fra TUL i dag, 12+1. gynekolog klarte ikke å se kjønn, og jeg klarte heller ikke å spotte Nub’en når jeg lå der, men så ser jeg dette bildet nå i ettertid… tror dere det er nub’en man ser der?

hva tror dere isåfall?
Ser ut som Nub ja...Jeg tipper gutt!
 
Fra TUL i dag, 12+1. gynekolog klarte ikke å se kjønn, og jeg klarte heller ikke å spotte Nub’en når jeg lå der, men så ser jeg dette bildet nå i ettertid… tror dere det er nub’en man ser der?

hva tror dere isåfall?
Ser ut som det er antydninger til en nub som går oppover. Så tipper gutt:Heartblue
 
Noen som vil tippe her? UL idag 12+5
Jordmor ville ikke si noe, men hun røpet seg litt men sa at det ikke var sikkert da:joyful: Hun tok bilde og la på et spørsmålstegn så vi kunne lure selv:joyful:
Tipper jente:Heartpink den så litt for flat ut til å være gutt 12+5.
 
Jeg er ingen spesialist på å sjekke hverken nub eller skalle, men da vi ikke så nuben på vårt bilde har jeg sjekket den skalle teorien. Det hode ser litt ut som en jente for meg:happy: men ikke stol på meg:hilarious: hva røpet hun?

Hun sa det kunne se ut som en jente ja:joyful: vi har sett mye på Google igår og vi syntes det ser veldig ut som jente. Men jeg tør liksom ikke gå all inn ettersom vi bare har et bilde å gå utifra, den kan vel være vinklet annerledes i bevegelse kanskje. Men hvis skallen også kan se jentete ut så er det jo spennende:Heartred
 
Man ser nub på første bildet, men det er for tidlig å si om den vil reise seg eller ikke. 12+6 vil det nok være mulig å gjette ja.

Ja, jeg trodde kanskje også det var nub man kunne spotte på første bildet? Men var litt usikker på om det kunne være en forstyrrelse i bildet eller noe annet:)

Neste TUL er på mandag allerede, så er visst 12+5 og ikke 6, som jeg skrev Hun jeg skal til er visst veldig flink å se kjønn tidlig, så blir veldig spennende å se om hun kan se noe da!
 
Hun sa det kunne se ut som en jente ja:joyful: vi har sett mye på Google igår og vi syntes det ser veldig ut som jente. Men jeg tør liksom ikke gå all inn ettersom vi bare har et bilde å gå utifra, den kan vel være vinklet annerledes i bevegelse kanskje. Men hvis skallen også kan se jentete ut så er det jo spennende:Heartred
Det blir spennende å høre senere da:)
 
Så gøy! :)Hva tror dere her?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210903-190345_Gallery.jpg
    Screenshot_20210903-190345_Gallery.jpg
    113 KB · Visninger: 151
Ja, jeg trodde kanskje også det var nub man kunne spotte på første bildet? Men var litt usikker på om det kunne være en forstyrrelse i bildet eller noe annet:)

Neste TUL er på mandag allerede, så er visst 12+5 og ikke 6, som jeg skrev Hun jeg skal til er visst veldig flink å se kjønn tidlig, så blir veldig spennende å se om hun kan se noe da!
Så spennende. Jeg har min på onsdag og er også 12+5 da. Legen kan få sjekke nakkefolden og så har jeg fokus mellom beina:hilarious: Dette er en vanlig gynekolog og han kommer ikke til å si noe om kjønn. Men dette er mitt 5 svangerskap og sikkert 20ende ultralyd så vet hva jeg skal se etter:p
 
Så gøy! :)Hva tror dere her?
Denne var litt vanskelig. Nub går rett frem som en jente, men så er det denne lille klumpen oppå som man ofte ser hos gutter. Hadde barnet ligget flatt med ryggen ville det vært lettere å gjette.:rolleyes: Har du flere bilder? Hvilken uke er dette?
 
Denne var litt vanskelig. Nub går rett frem som en jente, men så er det denne lille klumpen oppå som man ofte ser hos gutter. Hadde barnet ligget flatt med ryggen ville det vært lettere å gjette.:rolleyes: Har du flere bilder? Hvilken uke er dette?


Takk for svar :) Veldig spennende å gjette! Føler ikke man ser nuben tydelig på de andre bildene, men kanskje du ser mer enn meg. Dette var i uke 12 + 2:)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210904-000632_Gallery.jpg
    Screenshot_20210904-000632_Gallery.jpg
    102 KB · Visninger: 111
  • Screenshot_20210904-000650_Gallery.jpg
    Screenshot_20210904-000650_Gallery.jpg
    99,6 KB · Visninger: 106
  • Screenshot_20210904-000751_Gallery.jpg
    Screenshot_20210904-000751_Gallery.jpg
    120,8 KB · Visninger: 109
Så spennende. Jeg har min på onsdag og er også 12+5 da. Legen kan få sjekke nakkefolden og så har jeg fokus mellom beina:hilarious: Dette er en vanlig gynekolog og han kommer ikke til å si noe om kjønn. Men dette er mitt 5 svangerskap og sikkert 20ende ultralyd så vet hva jeg skal se etter:p

Haha så spennende :D Blir gøy å se! Har du pleid å ha rett tidligere når du har sett etter kjønn? :)
 
Takk for svar :) Veldig spennende å gjette! Føler ikke man ser nuben tydelig på de andre bildene, men kanskje du ser mer enn meg. Dette var i uke 12 + 2:)
Litt i grenseland også for å gjette nub. Kan være at nub ikke har reist seg ordentlig enda om det er gutt. Men jeg synes skallen ser mer gutt enn jente ut. Så tipper gutt på deg :Heartblue
 
Haha så spennende :D Blir gøy å se! Har du pleid å ha rett tidligere når du har sett etter kjønn? :)
Jeg har klart å gjette riktig kjønn på alle mine egne på ultralyd i uke 12/13. Hadde en forje uke når jeg var 11+3 og da klarte jeg ikke å se for det er for tidlig. Lille hadde noe mellom bena i sin "potty shot" men så tidlig så kan det være begge kjønn.
 
Er det noen som klarer å gjette NUB ut ifra disse bildene her? :) Det er kanskje litt i det tidligste laget, da jeg var til TUL i uke 11+0. Skal igjen om 6 dager (12+6), så får kanskje se det litt bedre da :D

Jeg var TUL i igjen i dag (12+5), og jordmor målte meg til å være 13+0 i dag. Hun var veldig sikker på at det var en jente som gjemte seg inni magen, noe jeg også har hatt magefølelsen på. Ingen av bildene vi fikk tilsendt viser tydelig nub, men jeg filmet en filmsnutt akkurat når hun forklarer hvorfor hun mener det er jente hvor man kan se (med dårlig kvalitet):joyful: Blir veldig spennende om OUL er enig i dette!
 

Vedlegg

  • E35A45D8-9675-4EC1-8CDB-B9833951A41A.png
    E35A45D8-9675-4EC1-8CDB-B9833951A41A.png
    2,4 MB · Visninger: 106
  • D03EA340-FE84-403B-A82F-9CD6CA950511.jpeg
    D03EA340-FE84-403B-A82F-9CD6CA950511.jpeg
    66,4 KB · Visninger: 106
Back
Topp