Nub teori

Jenny060695

Flørter med forumet
♡ Januarhjertene 2027 ♡
Jeg tenkte det hadde vært gøy med en tråd med gjetning av kjønn basert på nub teori! Er det noen her som er drevne?
Nub teori stemte på mitt forrige svangerskap og det nærmer seg uke 12 ultralyd og mulighet for å se forskjell på jente/guttenub :)
Har nub teori stemt for dere?

Fra tidlig ultralyd i dag 11+5. Mulig det fortsatt er litt tidlig/vanskelig å se på bildene. Min første graviditet og absolutt ikke dreven. Både jente og gutt er like ønsket, men lurer altså fælt på hva dette er :love017 Spørs om jeg ikke må dra på en privat ultralyd om noen uker :laughing002 Chat-gpt var veldig forsiktig men sier den lener seg litt mer mot jente.

Vedlegg

• IMG_6711.jpeg
    IMG_6711.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 41
  • IMG_6712.jpeg
    IMG_6712.jpeg
    851 KB · Visninger: 42
  • IMG_6713.jpeg
    IMG_6713.jpeg
    64 KB · Visninger: 40
  • IMG_6719.jpeg
    IMG_6719.jpeg
    115 KB · Visninger: 39
Vi fikk ikke noen gode bilder i dag, så vet ikke om det går an å se noen nub her?
24C9B807-23CA-4239-B8FF-4DA3A55F028F.jpeg

Fra tidlig ultralyd i dag 11+5. Mulig det fortsatt er litt tidlig/vanskelig å se på bildene. Min første graviditet og absolutt ikke dreven. Både jente og gutt er like ønsket, men lurer altså fælt på hva dette er :love017 Spørs om jeg ikke må dra på en privat ultralyd om noen uker :laughing002 Chat-gpt var veldig forsiktig men sier den lener seg litt mer mot jente.

Jeg har ikke peiling, men ut i fra det lille jeg vet så ser det jo veldig jentete ut. Den går ikke oppover, men er mer flat liksom?
Ligner på bildet fra min datter i uke 12+ :)

Kan se jentete ut, men iom du ikke har passert 12 uker og noen dager så kan fortsatt NUB en reise seg♥️

Tenkte også jente pga den streken vi ser på bilde nr 2. :)

Fikk noen ganske gode bilder i dag tror jeg. Jeg er 12+6 ifølge dagens sjekk. Tror selv jeg vet hva vi får (de ville ikke si noe på UL), men hva tror dere andre? :)
IMG_4975.png

Vedlegg

• IMG_4988.jpeg
    IMG_4988.jpeg
    153,6 KB · Visninger: 44
Back
Topp