Hvor langt er du på vei på bildene?Takk for svar! hvor ser dere dette?skjønner ikke hva dere ser!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei på bildene?Takk for svar! hvor ser dere dette?skjønner ikke hva dere ser!
Jeg er 13+2Hvor langt er du på vei på bildene?Spør av ren nysgjerrighet, da vi selv var i uke 12+5
![]()
Regner med det er for uklart til å se noe som helst, men hvis noen vil gjette så gjør det gjerne Her tenker jeg jenteMå prøve jeg også selv om bildene er veeeldig uklare, var jo en veldig urolig skapning i magen som ikke skulle bli tatt bilde avRegner med det er for uklart til å se noe som helst, men hvis noen vil gjette så gjør det gjerne
var 12+5 her

Tenker også jenteMå prøve jeg også selv om bildene er veeeldig uklare, var jo en veldig urolig skapning i magen som ikke skulle bli tatt bilde avRegner med det er for uklart til å se noe som helst, men hvis noen vil gjette så gjør det gjerne
var 12+5 her
Gutt12+6![]()

Gutt12+6![]()

Gutt ja!12+6![]()
Tror jenteGår det an å se noe her? 14+5![]()
Ja det der er en guttHar følelse på gutt her… en liten lillebror?![]()

Ja, for jeg har fått høre begge deler Så er veldig spent på oul på mandag!Kan se ut som ei jente![]()
![]()
Ser ingenting der nei, hvor langt var du på vei på bildene?Ja, for jeg har fått høre begge deler Så er veldig spent på oul på mandag!
Fikk dette bildet når de tok mål av femur, men vet ikke om en kan se noe kjønn her