Oioi oi så sykt spennende at du sier det. Hun på sykehuset trodde kanskje gutt, men så ikke på nub teori men tittet mellom beina under. Men synes det var vanskelig å si noe sikkert..Gjetter jente! Ligna veldig på nuben som min jente hadde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oioi oi så sykt spennende at du sier det. Hun på sykehuset trodde kanskje gutt, men så ikke på nub teori men tittet mellom beina under. Men synes det var vanskelig å si noe sikkert..Gjetter jente! Ligna veldig på nuben som min jente hadde
Det øverste bildet ditt ser jentete ut synes jeg. Uke 13 skal være for tidlig for såkalt potty shot, da har begge kjønn fortsatt noe som stikker ut.Oioi oi så sykt spennende at du sier det. Hun på sykehuset trodde kanskje gutt, men så ikke på nub teori men tittet mellom beina under. Men synes det var vanskelig å si noe sikkert..
Ååååh tenk om! Hahah jeg håper jo at hun tar litt feil siden det er så tidlig fortsatt. Men viste ikke at uke 13 var for tidlig for potty shot! Hun var en veldig søt eldre jordmor så sikkert ikke så opplest på nub theory. Men hun sa tydelig at jeg ikke måtte begynne å shoppe gutte klær så hun var ikke sikker i det hele tatt. Som er forståelig, er jo fryktlig vanskelig å se.Det øverste bildet ditt ser jentete ut synes jeg. Uke 13 skal være for tidlig for såkalt potty shot, da har begge kjønn fortsatt noe som stikker ut.
Å, da blir det spennende ja! Følger litt med på nub teori grupper på Facebook, og der føler jeg de fleste som er gutter i uke 13 er ganske tydelig slik som på dette bildetOioi oi så sykt spennende at du sier det. Hun på sykehuset trodde kanskje gutt, men så ikke på nub teori men tittet mellom beina under. Men synes det var vanskelig å si noe sikkert..
Ja ikke sant! Sendte bilde inn til early glimbse, som jeg så flere har gjort her. Så spent på hva de sier. Har en gutt fra før, blir jo selvfølgelig veldig glad hvis det viser seg å være gutt denne gangen også. Men hadde vært litt stas med jente hvor jeg kan kjøpe kjoler og rosa klærÅ, da blir det spennende ja! Følger litt med på nub teori grupper på Facebook, og der føler jeg de fleste som er gutter er ganske tydelig slik som på dette bildet
Jeg har også sendt inn i dag! Fikk 85% bare……. Så ble litt skuffa, fikk 98% sist graviditet 12+3. Nå ble jeg målt til 12+4 Så baby var ikke villig til å vise heltJa ikke sant! Sendte bilde inn til early glimbse, som jeg så flere har gjort her. Så spent på hva de sier. Har en gutt fra før, blir jo selvfølgelig veldig glad hvis det viser seg å være gutt denne gangen også. Men hadde vært litt stas med jente hvor jeg kan kjøpe kjoler og rosa klær
Hva gjettet de på? Jente eller gutt?Jeg har også sendt inn i dag! Fikk 85% bare……. Så ble litt skuffa, fikk 98% sist graviditet 12+3. Nå ble jeg målt til 12+4 Så baby var ikke villig til å vise helt
Så nå at jeg hadde fått svar 99% sikkerhet på gutt. Da blir det to gutterHva gjettet de på? Jente eller gutt?
Hva??? Har du bilde av tegningen de sendte med?Så nå at jeg hadde fått svar 99% sikkerhet på gutt. Da blir det to gutter
What på samme bilder???!! Kanskje den ikke er helt til å stole på?Herlighet, fikk først 85% jente og nå fikk jeg 95% gutt
Nei. Sendte en til video, men skjønner virkelig ikke hva de ser på! Haha, men de virker ekstremt sikre på gutt. Så blir spennende om jeg får høre noe på TOUL på mandagWhat på samme bilder???!! Kanskje den ikke er helt til å stole på?
Åh herre så spennende da! Hva håper du på selv at det blir? De ser på vinkelen om den er over 30 grader eller ikke om nub står opp. Så måler de ut fra blæren og ryggraden som jeg har forstått det og fikk forklart.Nei. Sendte en til video, men skjønner virkelig ikke hva de ser på! Haha, men de virker ekstremt sikre på gutt. Så blir spennende om jeg får høre noe på TOUL på mandag
Jente!
Ja ikke sant?? Haha det er ikke over før det er over spørs om jeg må ta en ultralyd i uke 15 bare for å vite kjønnJente!
Ser du har fått svar fra Early glimpse om gutt men det der så da fryktelig jente ut spør du meg