NUB-teori

skjønner:p syns jeg så en penis i går, så tenker det stemmer! Selvom jeg vadde følelse på jente denne gangen:p

Ikke sant.. du får bare se :P de pleier jo ha riktig 90% av tiden på UL, omtrent, da. :) Jeg har hatt guttefølelse med alle mine, men visstnok; jente nr 3. Denne gang bekreftet med blodprøve. :)

:inpain::Heartred
Ikke sant.. du får bare se :p de pleier jo ha riktig 90% av tiden på UL, omtrent, da. :) Jeg har hatt guttefølelse med alle mine, men visstnok; jente nr 3. Denne gang bekreftet med blodprøve. :)

Ja, de har nok for oftest rett:) Så gutt nr.4 på oss:joyful: Heldigvis så er det akkurat den babyen man får man vil ha:Heartred

:inpain::Heartred

Ja, de har nok for oftest rett:) Så gutt nr.4 på oss:joyful: Heldigvis så er det akkurat den babyen man får man vil ha:Heartred

Hvis denne babyen er like rolig som den kjennes ut pr nå, så kommer jeg til å få en baby som bare sover, og aldri finner på noe tull. ><

19647BC7-C944-4EF6-BBEB-A8C0B5C6AD3A.jpg
EAEDF749-CC3C-4680-9496-A57BD8C429ED.jpg EAEDF749-CC3C-4680-9496-A57BD8C429ED.jpg

Sniker fra Desember. Men siden dere har en egen Nub tråd og er lengre enn oss i desember tar jeg meg en liten frihet i å spørre om noen vil gjette utifra bildene fra 11+3?? :-)

Back
Topp