Nub teori

Browneye

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Noen som har peiling på Nub teorien og har prøvd å tolke ultralyd bilde(tul) sitt?

Stemte det med det du fikk vite av kjønn?

Dette er nub teorien:) skal være best å se mellom uke 10-14

Screenshot_20200906-100640_Chrome.jpg

Jeg kikket litt på det forrige gang og det stemte med mine antagelser :)
Har du ul-bilde?

Jeg tipper jente! :) den stikker jo ganske rett fram og ikke oppover :)

Kikket mest på dette bildet da det ikke er vinkel over 30 grader på NUB’en. Tror jeg hadde et annet bilde og, men finner det ikke akkurat nå.. skal på ul i uke 12+4(13 etter mine beregninger) spent på hva vi kan se da❤️

Kikket mest på dette bildet da det ikke er vinkel over 30 grader på NUB’en. Tror jeg hadde et annet bilde og, men finner det ikke akkurat nå.. skal på ul i uke 12+4(13 etter mine beregninger) spent på hva vi kan se da❤️

Jeg skal også på UL i «samme tid», i morgen! er da 13+1 etter tidligste beregning og 12+6 etter siste beregning. Spent!! Håper det er liv og røre der inne for det første, men hadde vært gøy om vi klarte å se kjønnet også:)

Jordmor tippet jente, og jeg tror jeg er enig! Hva tror dere? Den er liksom litt bøyd.. Uke 11+5 på bildet

Vedlegg

• 69BABC2E-C2BB-4E45-8542-5BD4756DA313.jpeg
    69BABC2E-C2BB-4E45-8542-5BD4756DA313.jpeg
    36,1 KB · Visninger: 168
Jordmor tippet jente, og jeg tror jeg er enig! Hva tror dere? Den er liksom litt bøyd.. Uke 11+5 på bildet

Jeg hadde tippa gutt på den der... Men tror du heller skal høre på en jordmor :D

Var du privat eller på sykehuset?

Jeg hadde tippa gutt på den der... Men tror du heller skal høre på en jordmor :D

Var du privat eller på sykehuset?

Var privat! Jeg er enig i at den ikke er helt tydelig altså.. Men nå har jeg liksom tenkt at det er ei jente, så det blir en liten omstilling hvis det viser seg at det er feil! :joyful: Blir spennende på OUL.

Var privat! Jeg er enig i at den ikke er helt tydelig altså.. Men nå har jeg liksom tenkt at det er ei jente, så det blir en liten omstilling hvis det viser seg at det er feil! :joyful: Blir spennende på OUL.

Det skjønner jeg godt! Har der på samme måten og klarer nesten ikke vente med å vite.. Men håper ikke de sier noe uten at de er ganske sikker:dead:

Litt dårlig bilde. Noen som vil gjette?

Vedlegg

• Screenshot_20200906-102908~3.png
    Screenshot_20200906-102908~3.png
    234,6 KB · Visninger: 129
Last edited:
Back
Topp