NUB - gjettetråd

Lillafrosk

Fembarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Jeg synes nub-gjetting er spennende, så jeg håper noen vil dele bilder og evt gjette litt :love017

last ned (1).jpeg
NUB teori praktiseres helst mellom (11/)12-14 uker :) Før det er ikke nub'en helt ferdig, og etter uke 14 begynner genitaliene å utvikle seg mer slik at det ikke blir helt nub lenger.

IMG_2279.jpegIMG_2281.jpegIMG_2280.jpeg
IMG_2282.jpeg
Usikker på om det er med noe nub her. Jeg blir litt forvirret av noe jeg egentlig tror er deler av beina:laughing002Chat sier den ligger litt «krokete» til for å kunne vurdere. Men hvis noen vil prøve seg, så go for it :happy:

12+2. Har flere hvor lårbena synes men er et par hvor trolig kun det ene benet synes. Sikkert litt feil vinkel osv men kan noen se noe eller noen tanker? :)

Vedlegg

• Screenshot_20250819_190709_Gallery.jpg
    Screenshot_20250819_190709_Gallery.jpg
    81,9 KB · Visninger: 64
  • Screenshot_20250820_193125_Gallery.jpg
    Screenshot_20250820_193125_Gallery.jpg
    60,4 KB · Visninger: 32
12+2. Har flere hvor lårbena synes men er et par hvor trolig kun det ene benet synes. Sikkert litt feil vinkel osv men kan noen se noe eller noen tanker? :)
Kanskje jente, men usikker på om det er nub'en jeg ser på, eller om det bare er et bein :bag:

Kanskje jente, men usikker på om det er nub'en jeg ser på, eller om det bare er et bein :bag:
Ja litt det jeg også tenker, at det kan å være et bein. Bare så denne istad og der var visstnok det som stakk ut der en NUB og ikke et bein og synes det ligner litt. Får nok bare vente å se tydeligere senere :happy119 Screenshot_20250819_170633_Chrome.jpg

Ja litt det jeg også tenker, at det kan å være et bein. Bare så denne istad og der var visstnok det som stakk ut der en NUB og ikke et bein og synes det ligner litt. Får nok bare vente å se tydeligere senere :happy119 Vis vedlegget 467647
Er jo ikke 100% sikkert uansett, men gøy å gjette..!
Synes også skallen så feminin ut, så jeg tror jente. Uten noen forbehold om å ha rett :hilarious:

Er jo ikke 100% sikkert uansett, men gøy å gjette..!
Synes også skallen så feminin ut, så jeg tror jente. Uten noen forbehold om å ha rett :hilarious:
Det er gøy :Heartred Leste at hodet til jenter visstnok er mer runde enn guttene sine, vet ikke hvor riktig det er men her så hodet skikkelig rundt ut ovenfra iallefall under ultralyden.

Snurra jo så mye der inne at vi fikk jo se hele kroppen, ovenfra, sidenfra osv. Kjekt!

IMG_1215.jpegAkuratt ferdig med privat TUL. Dro på en ny klinikk som hadde kveldåpent, og ble overrasket over at de brukte 3D-ultralyd(eller heter det 4D?). Har derfor ikke «vanlige» ultralydbilder. Er det fortsatt mulig å se og bruke nub theory? Legger ved bildet her i tilfellet det fortsatt funker og noen vil prøve seg. Selv ser jeg ingenting :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 467652Akuratt ferdig med privat TUL. Dro på en ny klinikk som hadde kveldåpent, og ble overrasket over at de brukte 3D-ultralyd(eller heter det 4D?). Har derfor ikke «vanlige» ultralydbilder. Er det fortsatt mulig å se og bruke nub theory? Legger ved bildet her i tilfellet det fortsatt funker og noen vil prøve seg. Selv ser jeg ingenting :smiley-ashamed004
Ikke prøvd å se med 3D, men... Hvis det er nub'en man ser der.. kanskje jente??
Men synes det var litt vanskelig å se vinkelen altså.

Vis vedlegget 467652Akuratt ferdig med privat TUL. Dro på en ny klinikk som hadde kveldåpent, og ble overrasket over at de brukte 3D-ultralyd(eller heter det 4D?). Har derfor ikke «vanlige» ultralydbilder. Er det fortsatt mulig å se og bruke nub theory? Legger ved bildet her i tilfellet det fortsatt funker og noen vil prøve seg. Selv ser jeg ingenting :smiley-ashamed004
Hmm, har du flere bilder? Usikker på om jeg ser nub:dance008

Hmm, har du flere bilder? Usikker på om jeg ser nub:dance008
Oi, trodde jeg la med et bilde til. Hun som gjorde ultralyden sa at den lå så tett oppunder livmoren at det var vanskelig å se i andre vinkler, så fikk ikke sett fra alle kanter dessverre. Så er nok ganske vanskelig å se noe som helst. Men legger med det bilde som egentlig skulle være med i første post :wacky: IMG_1218.jpeg

Tror også jente, ser veldig sånn ut :)

Noen som vil gjette her? Ser ut som jente?

Vedlegg

• IMG_355311.png
    IMG_355311.png
    184,9 KB · Visninger: 91
  • IMG_354811.png
    IMG_354811.png
    181,6 KB · Visninger: 92
  • IMG_354711.png
    IMG_354711.png
    121,3 KB · Visninger: 93
Back
Topp