Lillafrosk
Fembarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg ser noe nub. Eller, usikker. KAN være jente, om jeg skulle gjette noe, men tror ikke det jeg ser på ER nub'en

Om det jeg tror er nub er riktig, så må dette være guttVis vedlegget 467628Vis vedlegget 467629Vis vedlegget 467630
Vis vedlegget 467631
Usikker på om det er med noe nub her. Jeg blir litt forvirret av noe jeg egentlig tror er deler av beinaChat sier den ligger litt «krokete» til for å kunne vurdere. Men hvis noen vil prøve seg, så go for it
![]()
Kanskje jente, men usikker på om det er nub'en jeg ser på, eller om det bare er et bein12+2. Har flere hvor lårbena synes men er et par hvor trolig kun det ene benet synes. Sikkert litt feil vinkel osv men kan noen se noe eller noen tanker?![]()

Vis vedlegget 467628Vis vedlegget 467629Vis vedlegget 467630
Vis vedlegget 467631
Usikker på om det er med noe nub her. Jeg blir litt forvirret av noe jeg egentlig tror er deler av beinaChat sier den ligger litt «krokete» til for å kunne vurdere. Men hvis noen vil prøve seg, så go for it
![]()
Er jo ikke 100% sikkert uansett, men gøy å gjette..!Ja litt det jeg også tenker, at det kan å være et bein. Bare så denne istad og der var visstnok det som stakk ut der en NUB og ikke et bein og synes det ligner litt. Får nok bare vente å se tydeligere senereVis vedlegget 467647

Om det jeg tror er nub er riktig, så må dette være gutt![]()
Spennende!!Synes det ligner gutt, jeg![]()
Så irriterende at jeg ikke skjønner hva som er nub på bildene
Det er gøyEr jo ikke 100% sikkert uansett, men gøy å gjette..!
Synes også skallen så feminin ut, så jeg tror jente. Uten noen forbehold om å ha rett![]()
Leste at hodet til jenter visstnok er mer runde enn guttene sine, vet ikke hvor riktig det er men her så hodet skikkelig rundt ut ovenfra iallefall under ultralyden.Jeg tror guttVis vedlegget 467628Vis vedlegget 467629Vis vedlegget 467630
Vis vedlegget 467631
![]()
Akuratt ferdig med privat TUL. Dro på en ny klinikk som hadde kveldåpent, og ble overrasket over at de brukte 3D-ultralyd(eller heter det 4D?). Har derfor ikke «vanlige» ultralydbilder. Er det fortsatt mulig å se og bruke nub theory? Legger ved bildet her i tilfellet det fortsatt funker og noen vil prøve seg. Selv ser jeg ingenting 
Ikke prøvd å se med 3D, men... Hvis det er nub'en man ser der.. kanskje jente??Vis vedlegget 467652Akuratt ferdig med privat TUL. Dro på en ny klinikk som hadde kveldåpent, og ble overrasket over at de brukte 3D-ultralyd(eller heter det 4D?). Har derfor ikke «vanlige» ultralydbilder. Er det fortsatt mulig å se og bruke nub theory? Legger ved bildet her i tilfellet det fortsatt funker og noen vil prøve seg. Selv ser jeg ingenting![]()
Hmm, har du flere bilder? Usikker på om jeg ser nubVis vedlegget 467652Akuratt ferdig med privat TUL. Dro på en ny klinikk som hadde kveldåpent, og ble overrasket over at de brukte 3D-ultralyd(eller heter det 4D?). Har derfor ikke «vanlige» ultralydbilder. Er det fortsatt mulig å se og bruke nub theory? Legger ved bildet her i tilfellet det fortsatt funker og noen vil prøve seg. Selv ser jeg ingenting![]()

Oi, trodde jeg la med et bilde til. Hun som gjorde ultralyden sa at den lå så tett oppunder livmoren at det var vanskelig å se i andre vinkler, så fikk ikke sett fra alle kanter dessverre. Så er nok ganske vanskelig å se noe som helst. Men legger med det bilde som egentlig skulle være med i første postHmm, har du flere bilder? Usikker på om jeg ser nub![]()

En liten guttVis vedlegget 467628Vis vedlegget 467629Vis vedlegget 467630
Vis vedlegget 467631
![]()

Tror også jente, ser veldig sånn ut12+2. Har flere hvor lårbena synes men er et par hvor trolig kun det ene benet synes. Sikkert litt feil vinkel osv men kan noen se noe eller noen tanker?![]()