Nu uke nye muligheter

¤Ida

Gift med forumet
Denne uken kommer til å bestå av jobb hver dag for min del, og UL på torsdag[:)] gleder meg kjempe masse!!
Martin er febersyk så han skal være hjemme sammen med pappa, kunne egentli tenkt meg til å være hjemme selv så jeg kan sove mens han sover[8D] men taper mest hvis jeg skal gå hjemme nå...

enn med dere da?? noe spennende som skjer denne uka??

Spennende med ul på torsdag da[:D]

HEr er det ikke mye som skjer denne uka...

Sambo jobber overtid tirsdag OG torsdag så jeg blir mye alene med snuppa....men kvalmen er litt bedre for tida, så skal bli bare koselig det[;)]

Ellers blir det trening som vanlig da.....satser på at jeg blir frisk fra forkjølelsen snart....for ike noe gøy å trene når man er potte tett!

HA en fin uke jenter:)

Hjemmedag med snuppa i dag, så blir det jobb tirsdag-onsdag og torsdag. Og så er det lang helg[:)]

spennende med ul på torsdag. Her skjer det ikke så mye i grun, npen småavtaler bare, og ungen skal være i barnehagen mandag, onsdag , fredag. gubben jobber fullt pluss helg så her er alt tilbake til normalen.

Hørtes ut som om dere får ei fin uke, hele gjengen! Noen kanskje bedre enn andre med tanke på jobb[;)] Menmen, må man jobbe, så må man[;)]

Jeg har ingen spesielle planer! Jobbejobbejobbe, prøve å jogge litt, kose meg med snuppa og snuppen[:D]

Back
Topp