nu kjenne æ at æ bynne å bli litt lei gitt

Frk_superglad85

Glad i forumet
har vondt i ryggen, dårlig matlyst er konstant slitn og trøtt.... Samboer stakkars skjønner ingenting... har ikkje lyst å kose eller no sånn lenger... detta e rett å slett terror førr både mæ og han på høgt plan... gaaaaaaaaaaad.... [:'(] noen med gode råd eller kanskje har d på samma måten ????

Hør hør..... DRITT lei denna "bobla" jeg føler jeg lever i.... [X(][:'(][:o][:(][:'(]

er ikke stort mye beder hos oss heller om det er noen trøst

jepp denna bobla bynne å bli rimelig slitsom på både forholde å mæsjøl ja... va faktisk godt å hør at æ e kje aleina ... nestn som man vandre i sin egen verden og helst kje vil at andre ska komme inn i dn i d heile tatt.... [&:] synes så synd i han æ e ilage og datter mi... han skjønne ingenting stakkars... å ho mindre... mn trøste mæ m at d må da bli bedre om ei lita stund....

uff hørtes helt jævlig ut derre ja... [&:] gla æ kje spyr eller e kvalm lenger da... så d går jo framover her iallefall...

Huff jeg føler med deg!

Her kan jeg nesten ikke gjøre noe uten at det resulterer i resten av dagen hengende over skåla Konstant trøtt og sliten men ligger våken store deler av natta... Mat og lukter er et kapittel for seg selv Har vært sykemeldt pga kvalmen siden begynnelsen av februar og er foreløpig sykemeldt ut april...

OH JOY

ORIGINAL: Linda MK

er ikke stort mye beder hos oss heller om det er noen trøst

SIGN!!!!!!

JERN !

Jeg fikk brev fra legen om utrolig lavt jerninivå i kroppen , og er et helt nytt menneske etter jeg begynte å ta tilskudd :)

Hjelper jo hovedsaklig for de som har jernmangel da , men skader jo ikke å prøve. Jernmangel gjør at man blir veldig trøtt, kvalm og uggen :)

lei allerede?[8D]

Blir ikke mye kos her heller....[:-] Men tror det er verre for samboer'n enn det er for meg... Jeg føler liksom ikke noe behov for det...

Når det gjelder mat, er jeg ofte sulten... Spiser hver gang jeg er sulten, men blir mett nesten med en gang og sulten igjen etter 1/2-1 time...[:@] Synes ikke jeg gjør annet enn å spise... Men har allikevel ikke lagt på meg noe særlig [:D]

(Er 16 uker og 4 dager)

Back
Topp