Pretty Bird
Forumet er livet
eller trim-epler...
21 trimpoeng på kurs 2..d e vel trippelte av d æ klarte på kurs 1..[8|][:)][:)][:)][:)][:)]
21 trimpoeng på kurs 2..d e vel trippelte av d æ klarte på kurs 1..[8|][:)][:)][:)][:)][:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: gulen
Se på det ja ! Det er jo knallbra !!v[:D] Kjenner du det på kroppen og eller ?? [:)]
Jeg er så spent på hva som skjer når treet er fult jeg..Hehe.. Kommer vel bare opp nytt, men min motivasjon nå er å komme til tops for å se [8D]
ORIGINAL: ~ALEK~
ORIGINAL: gulen
Se på det ja ! Det er jo knallbra !!v[:D] Kjenner du det på kroppen og eller ?? [:)]
Jeg er så spent på hva som skjer når treet er fult jeg..Hehe.. Kommer vel bare opp nytt, men min motivasjon nå er å komme til tops for å se [8D]
Det kommer bare opp et nytt[8D]
ORIGINAL: TracelNja..har nu blitt mye bedre på å gå opp di bakkan som æ har i ruta mi...[:D][:D][:D]
har åsså fådd det[:D] men syns ikkje det skjer så mye...[&o]
ORIGINAL: Tracel
ORIGINAL: Pretty Bird
ORIGINAL: TracelNja..har nu blitt mye bedre på å gå opp di bakkan som æ har i ruta mi...[:D][:D][:D]
jo det e no sant[;)] men det jo ikkje akkurat der æ vil merke forskjell da[8D]
ORIGINAL: Tracel
jo det e no sant[;)] men det jo ikkje akkurat der æ vil merke forskjell da[8D]
har innsedd at flesket rundt magen vil være der til d bitter end..tvile på at dem slepp taket med første,så om æ går inn på cm andre plassa på kroppen-drit æ fullstendi i,for æ vil jo miste mageomfanget mitt..[&:]
[:)]Men d kommer seg vel..