Nu är det...

Aily

Glad i forumet
bara några få dagar kvar tills vi åker till sverige [:D] längtar som ett barn på julafton [;)] Vi åker dit på tisdag o ska stanna i 2 veckor så blir både jul o nyår hemma med nära o kära. Det här kommer nog bli den bästa julen på länge! Var fint förra julen också när vi var hos sambons föräldrar men blir liksom inte helt detsamma som o få va hemma hos mamma o pappa med svensk julmat o våra traditioner [:)] Ska bli så kul o få fira med hela släkten igen så som jag är van från förr. Blir fullt hus..12 vuxna o 5 barn [;)] det är så det ska va på jul enligt mig! Åhh, jag längtar så, känner att jag verkligen förtjänar det här efter allt med denna flytten som jag i grund o botten inte alls gillar. Men men, känner mig lite mer positiv till det nu när jag vet att jag ska åka hem till mamma o pappa o stanna där ett tag [:)]

Det blir nok herlig, kos dere masse! Er som oftest ingenting som blir det samme som julefeiring med mamma og pappa (før man evnt får sine egne tradisjoner) [:)]

Vi feiret første julen til Mika hos svigers i fjor, så gleder meg til tradisjonell feiring hjemme med foreldrene mine og min brors familie i år [:D]

Skjønner godt at du gleder deg ja [:D][:D][:D][:D] Gleder meg som en unge til å reise hjem selv jeg [:D]
Kos deg masse i jula, og nyt tiden sammen med familien

Back
Topp