Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin tanke detTakler det relativt dårlig må jeg innrømme!
Men prøver bare å bite tenna sammen, beholde roen og tenker at det blir bedre.. En gang...
Og sover på dagtid når babyen sover..
Har vært sånn her og, mye, men måtte gjøre fra seg 2 ganger i natt og var urolig pga det. Typisk. Natta før tok pappaen henne og da sooov hun så fint så..Jeg er nok heldig... Babyen vår våkner bare for pupp eller bleie, og sovner igjen med en gang etterpå. Så vi er oppe ca 23, 02/03 og 05 før vi uansett må opp kl 07 (for å få storesøster på skolen). Er vel oppe ca 20 min hver gang for å gi melk og skifte på ham. Og det går veldig bra. Sover noen dupper på dagen hvis jeg er veldig trøtt, og ellers tar jeg gjerne en dupp når jeg legger storesøster på kvelden, eller legger meg tidlig.
Takler det ikke så bra, nei... I natt hadde vi amming 5 ganger, pluss/minus to timer mellom. Småen bruker gjerne 15-20 min ved brystet, og så er det ofte skift i tillegg. Noen ganger er jeg så overtrøtt av jeg ikke får sove.
Klarer dere å sjekke behovet for bleieskift på soverommet? Uten mye lys/stelleplass? Skulle gjerne likt at vi slapp å våkne så veldig når det ikke er behov for skift, bare mat. Hvordan ordner dere det?
Bruk lommelykt for å sjekke behov for bleieskiftTakler det ikke så bra, nei... I natt hadde vi amming 5 ganger, pluss/minus to timer mellom. Småen bruker gjerne 15-20 min ved brystet, og så er det ofte skift i tillegg. Noen ganger er jeg så overtrøtt av jeg ikke får sove.
Klarer dere å sjekke behovet for bleieskift på soverommet? Uten mye lys/stelleplass? Skulle gjerne likt at vi slapp å våkne så veldig når det ikke er behov for skift, bare mat. Hvordan ordner dere det?
Skrur på nattbordslampa, den har dimmer. Så ligger hun bare i nestet sitt, så jeg legger en kladd og et håndkle akkurat under rompa. Har en bolle med vann som kan henge på sengekanten, og tørrservietterTakler det ikke så bra, nei... I natt hadde vi amming 5 ganger, pluss/minus to timer mellom. Småen bruker gjerne 15-20 min ved brystet, og så er det ofte skift i tillegg. Noen ganger er jeg så overtrøtt av jeg ikke får sove.
Skrur på nattbordslampa, den har dimmer. Så ligger hun bare i nestet sitt, så jeg legger en kladd og et håndkle akkurat under rompa. Har en bolle med vann som kan henge på sengekanten, og tørrservietterpå natt skifter jeg kun hvis hun har bæsja, og det lukter jeg lett
hehe
Hehe, med kladd og håndkle kan det ikke bli grisJeg har hatt så mange uhell med bæsj og tiss overalt under bleieskift, at jeg ikke tør å skifte på senga![]()
Ja, amming er lettHvis man ammer liggende så hviler man godt så det er lurt. bleie kan fint skiftes i sengen hvis det er nødvendig iløpet av natten. Ta det skikkelige stellet om morgenen.
Her sover lillebror faktisk allerede 4 timer sammenhengende om natten, og har alltid lengre perioder med søvn. Noen ganger henger han i puppen, men det er normalt. Han skal øke produksjonen.![]()
Ja, amming er lettvi må opp og lage melk og varme melk osv.
Men er det annet som plager babyen da kanskje?Ja, amming er lettvi må opp og lage melk og varme melk osv.