Nt skarvaletråd med maswe dkriveleifer som ikke er liv pr ette oop :)

Skjønner fler skal krype til sengs. Det må jeg og kjenner jeg. Men med over 260 innlegg i denne tråden på ett døgn så må vi vel ha buksa et godt stykke opp på den lista til i morra ;)
æ god natt snuoperasjon :)

Hod morgen jebter! Her har vo jatt en gos natt! Liklegutt vålnet ca. 04.50 for pupp og soc så vodere til 6.30 :)

Lillegutt født i juni 2012 <3

God morgen! Jeg Aker litt med å si e i matt og då var set som vanlig Norge kl 6 så er ganske trøtt nå. Skal heldig ja ikke gjøre så mye viktig i dag. Bare en tur på butikker og så for vi beskjære av en vennene med liten baby :D Og så mulige s en tyr på norwegian Outlet i k eks:)

Hod morgen jebter! Her har vo jatt en gos natt! Liklegutt vålnet ca. 04.50 for pupp og soc så vodere til 6.30 :)

Der var ko en flott natt:D
Nesten dsmme her, bortsett fra at hun kom inn til oss halb tre, so til seks før pupp, og sov til 7 ijen :)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

God morgen! Jeg Aker litt med å si e i matt og då var set som vanlig Norge kl 6 så er ganske trøtt nå. Skal heldig ja ikke gjøre så mye viktig i dag. Bare en tur på butikker og så for vi beskjære av en vennene med liten baby :D Og så mulige s en tyr på norwegian Outlet i k eks:)

Hltes ut som en koselig dac :) Herlkg å sbude pp babu da <3

God morgen!
Wer ut til at deree får en ioselig dag ;)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Der var ko en flott natt:D
Nesten dsmme her, bortsett fra at hun kom inn til oss halb tre, so til seks før pupp, og sov til 7 ijen :)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Ja, kjempefin naty :D
Hat en gabsje fin natt detr også da! :) Deilgi drg!

Back
Topp