NSB

Futurah

Elsker forumet
For noen dager siden skrev jeg klage til NSB og fortalte om den siste reisa mi med dem, en reise som var så crappy at jeg mest hadde lyst til å gå av og heller løpe med vogna og alt pikkpakket resten av veien...
I dag fikk jeg svar, en hyggelig mail der de la seg flate og vil gi meg kompensasjon (skal få returen refundert, kr 299,-), og der er jo greit det. Jeg klagde ikke for penga sin del, men for at NSB skal bli bedre å reise med. F.eks: på returen skulle jeg få ha vogna ved siden av meg, men for at vogna skulle få plass i vogna, måtte den bæres over de andre setene, og det skulle være temmelig unødvendig...

Men men, nå fikk jeg jo en hyggelig mail med en beklagelse og kompensasjon [:)] Takk til snille nsb-damen!

Jepp, akkurat sånne ting kan de helt klart utbedre, og hva med en egen familievogn...? 

ORIGINAL: Jannda

vi skulle reise med natt toget til oslo og det var ikke plass til vognen i "lugaren"... heldigvis var handicap lugaren ledig og der gikk vognen akkurat inn på millimeteren.... ellers hadde vi hatt litt problemer. Skjønner faktisk ikke hvordan en rullestol får plass der for den er jo mye bredere enn en vogn[&:]

var jo en sak på tv om akkurat det med rullestol. måtte stå  igjen, for di fikk den ikke inn[&:][:@][:(]

ORIGINAL: Futurah

Jepp, akkurat sånne ting kan de helt klart utbedre, og hva med en egen familievogn...? 

ja..... de vil jo at folk skal ta toget og da må de gjøre en liten innsats....

Ja, det skal ikke så mye til! Og som E x 2 sier, en rullestol måtte stå igjen... forkastelig! [>:]

velferdstaten norge.... yeah!!

Men snart er det jul, og kanskje det går an å ønske seg beinplass på toget? Om ikke annet?

Bra de beklaget seg ihvertfall da, håper de kan bli bedre enn dette i framtiden!

Jeg hadde nok brukt Rudolf jeg også [8D]

Bra gjort av dem, bare det![:D]

Men klagen skulle jo ikke vært nødvendig om de hadde "oppført" seg. Bra du sier ifra!

Back
Topp