NRK2 - Fertilitetsklinikken

Tiks

Forelsket i forumet
På NRK2 i morgen kl 21:30 er det et program om fire par i Liverpool som skal igjennom forsøk. Kanskje det er interessant :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for tips!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fikk ikke sett det. Jeg har tatt det opp. Uff, var det fælt? Det var virkelig ikke meningen å få dere til å se på det da altså!

Syns det var veldig interessant og informativt. Fikk flere jeg kjenner til å se det, noe jeg er glad for. Håper de nå har en bredere forståelse for spekteret av følelser man kjenner på, og hvor lang veien faktisk kan være.

Det var kjempebra:) Ble lei meg og fikk kjenne på alle følelsene om igjen. Men fikk også enda mer vilje til å stå på og ikke gi opp:) Jeg sendte også mld til noen jeg kjenner pluss noen i familien:)

Full narkose for egguttak!

I know!! Urettferdig!! Typisk Norge as...hehe:)

Åhh, nå ble jeg lettet. Skal se på det i morgen :-)

Veldig fint program!

Hvordan er det med smertestillende og sånt ved egguttak i Norge?

Nydelig program! Fikk kjenne på alle følelsene om igjen, tror mannen kjente på det også.. Jeg kjente meg så godt igjen i alle situasjonene, godt å se at man ikke er alene om dette..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det var kjempebra for meg å se denne dokumentaren! Synes de hadde fått det til på en sånn måte at den både var for oss 'erfarne' og for de som ikke har så god kjennskap til dette, imponerende. Kommer også til å anbefale det til noen av mine nærmeste:)

Hvordan er det med smertestillende og sånt ved egguttak i Norge?

Har aldri hørt om noe annet enn at man får noen sterke piller i kombinasjon med lokalbedøvelse. Var overrasket over at de i dokumentaren ga narkose!
For min del var jo egguttaket fortsatt ganske ubehagelig og vondt, men kom jo gjennom det og syns det var veldig greit å ha vært våken. Ville nok ikke valgt narkose hvis jeg hadde hatt valget.

Vet dere om programmet går i reprise??

Tror det går i reprise i dag kl 13:30

Alt fra NRK ligger på nett for de som vil se. Jeg synes det var et interessant program og det var jo ikke vanskelig å kjenne seg igjen ;) så også at de fikk narkose, men det er vel ulemper med det også, kjenner til at enkelte kan bli veldig dårlig av narkosen.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp