Nrk appen

Jeg husker heller ikke når de kom, men mener med første at vi hadde kommet hjem fra sykehuset...og da burde det ha vært dag 4-5..
Det kan godt stemme det altså![emoji3] Jeg lå fortsatt på sykehuset når de kom, men hadde haste keisersnitt, så måtte være der i nesten en hel uke ettersom de fryktet jeg hadde fått spinalhodepine

Det kan godt stemme det altså![emoji3] Jeg lå fortsatt på sykehuset når de kom, men hadde haste keisersnitt, så måtte være der i nesten en hel uke ettersom de fryktet jeg hadde fått spinalhodepine

Jeg kan ikke huske barseltårer fra barn nr 2, men kan ikke tenke meg at jeg var mer i balanse da enn med første:D
Hva gjør man mot spinalhodepine? Er det farlig?

Jeg kan ikke huske barseltårer fra barn nr 2, men kan ikke tenke meg at jeg var mer i balanse da enn med første:D
Hva gjør man mot spinalhodepine? Er det farlig?

Var hverken i balanse eller meg selv før etter flere uker etter fødsel med første

Legger ved en link til forklaring på hva spinalhodepine er og hvordan de behandler den: https://babybloggerne.no/fodsel/fodselsskader/spinalhodepine-hva-er-det/

Var veldig enkelt forklart i denne syntes jeg.

Veldig bra forklaring! Kjekt å vite om det, jeg hadde aldri hørt om det før. Ikke sikkert man ville tenkt over at det kunne være noe som trenger behandling.

Var ikke klar over det før de begynte å snakke om det med meg på barselen sist og de begynte å undersøke. Så veldig greit å vite om det ja;)

Back
Topp