Nr som ringer

Oktoberjenta

Elsker forumet
Er et nr som har ringt meg ca annen hver, tredje hver dag. Er ikke skjult nr. Har tatt tlf to av gangene, men det blir lagt på med en gang. Noen som vet hva det kan være? Har søkt opp nr på 1881, men står ingen navn?! :s står bare "5 visning" og nedenfor ring eller send sms til dette nr.

Kan være selgere. De masseringer og så legger de på alle andre når førstemann svarer.

Nei prøvde nå når du skrev det. Takk for tips :) var selger som du skrev. Og tydeligvis veldig useriøs firma
Bare å blokkere nummeret på mobilen da :) det gjorde jeg med de som ringte ofte. Nå er det stille og fredelig.

Helt sikkert. Var redd det var boe svindel greier jeg :p nå er hvertfall det nr blokkert og jeg slipper å irritere meg over det

Jeg tar aldri telefonen når det er et ukjent nummer. :P Søker alltid på 1881 først. ;) Googlet nr også og da så jeg alle klagene på telefonterror. ;)

Er et nr som har ringt meg ca annen hver, tredje hver dag. Er ikke skjult nr. Har tatt tlf to av gangene, men det blir lagt på med en gang. Noen som vet hva det kan være? Har søkt opp nr på 1881, men står ingen navn?! :s står bare "5 visning" og nedenfor ring eller send sms til dette nr.
Omg dessama har de vart her 5 visning nær eg søker opp på 1881.

Samme som har ringt meg, mn når jeg søker opp nr står det at nr brukes i forbindelse med dalg/markedsundersøkelser... ringer hver dag i samme tia...

Man kan be dem om å ikke ringe og.

Her ringer ingen selgere siden jeg reserverte meg, men får markedsundersøkelser da disse ikke kan reserveres mot. De står allikevel på telefonterror selv om de er såkalte seriøse undersøkelses som Norstat osv. Der kan man faktisk få betalt for å bli med;)

Back
Topp