Fantastisk❤ her er også 5 barn resultatet av å hoppe av skulle ikke tru det var mulig. Ivertfall ikke om man skal tro statistikken for det.
Så lenge ja, 9 uker er jo en tid det.. nå er jo jeg bare 4+ noe og ingen garanti for at det går veien uansett, men kjenner at nå som vi er enige at jeg håper det❤
Hvordan har reaksjonene fra familie og venner vært? Sjef? Kjenner jeg ikke gleder meg til å dele nyheten ser for meg at folk må tro vi er gale og ikke vet hva prevensjon er hvor gammle er barna dine?
Her kommer blir det 4 stk på akkurat 4 1/2 år om dette går veien kjenner jeg blir svett..
Reaksjonen fra venner var vel egentlig, "ja, var jo det jeg sa" , eller "har bare ventet på det". Fortsatt "tuller de med at det blir vel både en og to til etterhvert.
Til både familien og sjefen var jeg egentlig ganske ærlig og sa at det ikke var planlagt, og at vi hadde en tøff periode før vi bestemte oss, men skjedd er skjedd og nå som vi har bestemt oss er det bare begynne å glede seg. Har fått veldig mye forståelse og ingen negative kommentarer. Familien er bare glad vi valgte beholde for de trur jeg hadde kommet til å få det tøft etterpå om vi hadde tatt abort. Og det trur både mannen min og jeg og.
Denne spiren var nok ment å komme. Sjansene for å bli gravid den ene gangen er jo ørsmå, så denne hadde livsvilje
Barna mine er 20, 18, 11, 9 og 4,5. I tillegg har 20 åringen et barn, så vi er besteforeldre til ei jente på 2,5 år. I grunnen det som gjør at dette er mest pinlig, men men. Jeg var 17 da jeg fikk henne og hun var 16 da hun ble mamma, så er jo ikke sånn at jeg er eldgammel