Nr 6...

Cyrus

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Påskekyllingene 2020
Hei alle,

Har vært litt forvirret noen dager..
Skulle hatt mensen i går. Allerede Onsdag 7 merket jeg symptomene. 8 aug testet jeg og fikk det bekreftet.
Akkurat da ble jeg ikke glad. Jeg ble lei meg og frustrert.
Jeg er temper og stoler på at vi kan unngå fruktbare dager. Jeg burde ha lært. Min 1åring er resultatet av det, hele 5 døgn før eggløsningen. Nå var det 6 døgn før. Og eggløsningen kom 2-3 dager tidligere enn den noen gang har gjort tidligere. Alikevel, 6 døgn før el. Og dermed meldte nr 6 sin ankomst..
Mannen min var ikke glad og det har vært mange samtaler i helga. Både gode og vonde.

Etter mye frem og tilbake har vi bestemt oss for at vi skal gi denne lille spira en mulighet og bli en del av storfamilien.
Jeg tenker nå etter å ha fått summet meg litt at vi ikke er noe annet enn superheldige som får denne muligheten nok en gang!
Jeg håper at tankene mine de siste dagene blir tilgitt og at jeg kan få glede meg sammen med dere.
Akkurat nå er jeg ikke annet enn evig takknemlig og veldig glad. Dette skal gå bra uansett ;)

Så får jeg dele bekymringene mine med dere i andre tråder ;)

Gratulerer alle sammen:Heartred

Hei!

Først - gratulerer :)

Skjønner godt frustrasjonen og problemstillingen!
Vi venter nr 4, men der er jo ingenting i forhold.

Ønsker dere lykke til, tenk for en berikelse :)

Hei!
Gratulerer så mye til deg :D At du har hatt sånne tanker er du langt ifra alene om. Det er lov å få sjokk/reagere med vantro. Men det høres ut som dere har komt sterkere ut fra det ila helgen :)

Dette skal såklart gå bra :D

Gratulerer! Ettet hvert blir dere like glad i denne spiren som de 5 andre.
Heldige dere som har så stor flokk :)

Gratulerer! Oi, blir gøy å høre om myten er sann, at dersom man har sex mange dager før el - så er det som regel jentesperm som når egget :) Hva fikk du sist når det var 5 dager før el?

Det kommer til å gå så fint. Her kommer nr 7. Ikke så veldig planlagt og ihvertfall ikke prøvd på. Men håper spira blir hele veien ut og at vi får treffe den lille til neste år :Heartred

Gratulerer!

Gratulerer! Oi, blir gøy å høre om myten er sann, at dersom man har sex mange dager før el - så er det som regel jentesperm som når egget :) Hva fikk du sist når det var 5 dager før el?
Det lurer jeg også på. Er nysgjerrig på om det er noe som helst sannhet i myten om at jentesædceller lever lengst.

Den er absolutt sann ja det er bare til å google det. Jeg fikk jente sist ja. Forventer det denne gang også❤

*sniker litt *

Er selv (uplanlagt) gravid med nr.6. Spiren festet seg den ENE gangen hele den måneden vi hadde sex mellom spiral (som måtte tas ut på grunn av komplikasjoner) og p-stav. I tillegg hoppet vi av i svingen.
Vi kom i grunn helt til uke 9 før vi bestemte oss helt sikkert for å beholde, og var mange samtaler og tårer før den tid. Nå er vi i 25+2 og begynner så smått å innse at det faktisk kommer en til. Vi er ikke helt mentalt klare, men kjenner gleden av sparkene i magen både jeg og mannen. Og våkner ofte til at han holder en hånd og stryker over magen min i søvne.

Gratulerer med spiren, og velkommen i alle gode ting er se(x)ks klubben :laughing002 Får mange måpende fjes når folk får vite at det er nr.6 i magen :laughing002

Gratulerer så mye:) ser vi var i samme termingruppe sist også :)

Gratulerer!

Det lurer jeg også på. Er nysgjerrig på om det er noe som helst sannhet i myten om at jentesædceller lever lengst.

Det er ingen myte, men selvsagt kan det jo skje unntak. Jeg hadde vært glad for en gutt til, det florerer i rosa hos hos skal sies at sønnen min er resultatet av to dager før el og planlagt.

*sniker litt *

Er selv (uplanlagt) gravid med nr.6. Spiren festet seg den ENE gangen hele den måneden vi hadde sex mellom spiral (som måtte tas ut på grunn av komplikasjoner) og p-stav. I tillegg hoppet vi av i svingen.
Vi kom i grunn helt til uke 9 før vi bestemte oss helt sikkert for å beholde, og var mange samtaler og tårer før den tid. Nå er vi i 25+2 og begynner så smått å innse at det faktisk kommer en til. Vi er ikke helt mentalt klare, men kjenner gleden av sparkene i magen både jeg og mannen. Og våkner ofte til at han holder en hånd og stryker over magen min i søvne.

Gratulerer med spiren, og velkommen i alle gode ting er se(x)ks klubben :laughing002 Får mange måpende fjes når folk får vite at det er nr.6 i magen :laughing002

Fantastisk❤ her er også 5 barn resultatet av å hoppe av skulle ikke tru det var mulig. Ivertfall ikke om man skal tro statistikken for det.
Så lenge ja, 9 uker er jo en tid det.. nå er jo jeg bare 4+ noe og ingen garanti for at det går veien uansett, men kjenner at nå som vi er enige at jeg håper det❤

Hvordan har reaksjonene fra familie og venner vært? Sjef? Kjenner jeg ikke gleder meg til å dele nyheten ser for meg at folk må tro vi er gale og ikke vet hva prevensjon er hvor gammle er barna dine?
Her kommer blir det 4 stk på akkurat 4 1/2 år om dette går veien kjenner jeg blir svett..

Fantastisk❤ her er også 5 barn resultatet av å hoppe av skulle ikke tru det var mulig. Ivertfall ikke om man skal tro statistikken for det.
Så lenge ja, 9 uker er jo en tid det.. nå er jo jeg bare 4+ noe og ingen garanti for at det går veien uansett, men kjenner at nå som vi er enige at jeg håper det❤

Hvordan har reaksjonene fra familie og venner vært? Sjef? Kjenner jeg ikke gleder meg til å dele nyheten ser for meg at folk må tro vi er gale og ikke vet hva prevensjon er hvor gammle er barna dine?
Her kommer blir det 4 stk på akkurat 4 1/2 år om dette går veien kjenner jeg blir svett..
Aner ikke hvor komma og punktumene ble av

Gratulerer så mye:) ser vi var i samme termingruppe sist også :)

Jaaaa, det husker jeg så koselig gratulerer til deg også, når er din termin? Og når fødte du i juli i fjor?
Husker at jeg skrev om min egen innleggelse 30 juni, håpet så veldig det skulle bli styrt igjen pga permisjonen, men hun drøyde i 2 døgn
Hadde termin 11juli da, så egentlig fornøyd jeg fikk problemer med innloggingen rundt den tiden så fikk aldri oppdatert..

Jaaaa, det husker jeg så koselig gratulerer til deg også, når er din termin? Og når fødte du i juli i fjor?
Husker at jeg skrev om min egen innleggelse 30 juni, håpet så veldig det skulle bli styrt igjen pga permisjonen, men hun drøyde i 2 døgn
Hadde termin 11juli da, så egentlig fornøyd jeg fikk problemer med innloggingen rundt den tiden så fikk aldri oppdatert..

Ser at kommane uteble her også:cool14

Takk for det:) nå tror jeg termin er rundt 23. April (ikke helt kontroll på el). Blir kjekt å følge deg deg denne gangen og:) Sist, ble jeg satt i gang 25. Juni og han kom dagen etterpå så slapp akkurat unna de nye permisjonsreglene heldigvis;) ble litt fraværende rett etter jeg og.. når har du termin nå?

Back
Topp