Nr 4

Kulenr3

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Noen her som skal ha barn nr 4? :p

Jeg hadde to fra tidligere forhold, men møtte mannen som ikke hadde barn. Vi ble enige om å få en sammen, men nå klarte han jaggu overtale meg til nummer 4 :p skummelt! Er 36, og så aaaaldri for meg så mange barn…

De tre andre er 13, 9 og 1 :D

Herlig! Nei ikke kommet så langt som til 4 enda. Hehe. Har 2 fra et tidligere forhold og venter nå min 3. med ny mann. Vi får se om det blir noen fler eller om dette blir siste. Føler aldri jeg blir ferdig med unger. Jeg elsker barn og koser meg med de jeg har. Vi finner på mye gøy og det er så herlig å se de vokse og bli til fine mennesker. ❤

Jeg har passert det. Har 4 barn som blir 16,14,3 og 2 i år. Venter nr.5 nå. Det går ganske bra å ha 4 barn. Nå har jeg og du ganske store barn fra før,så det er mye hjelp i dem. Hvert fall her hjemme. Skal sies at jeg tørr ikke glede meg noe særlig enda,for jeg mistet i oktober og er livende redd for at det skal skje igjen.

Jeg har passert det. Har 4 barn som blir 16,14,3 og 2 i år. Venter nr.5 nå. Det går ganske bra å ha 4 barn. Nå har jeg og du ganske store barn fra før,så det er mye hjelp i dem. Hvert fall her hjemme. Skal sies at jeg tørr ikke glede meg noe særlig enda,for jeg mistet i oktober og er livende redd for at det skal skje igjen.

Gode intervaller der ja :joyful: Ja, det er absolutt gull med store søsken. Eldste kan hente i barnehagen, gå tur og passe litt innimellom :happy: veldig deilig! Krysser fingrene for at spira sitter, hos oss alle! Har alltid syns at disse første ukene er ubehagelige. Eneste jeg har å forholde meg til er to streker på en test. Føler liksom at jeg bare venter på mensen :wacky:

Ja det er blitt to runder på oss. Må også legge til at det er samme far. Bare at det tok litt tid,før han ville ha flere barn. Skulle bare ha den tredje og siste da. Men så ble jeg gravid på minipilla og jeg er mot abort,så da ble nr.4 til. Så skjedde det en gang til,men den mistet jeg.Mistet også før nr.3,så dette er nervepirrende for meg. Nå er han med på en til❤️Har ingen symptomer nå. Har hatt litt stikkinger i puppene,smålig kvalm innimellom og tisset mye,men det har gått over. Går bare å venter på at jeg skal til legen,for da blir det satt opp til tul. Da kan jeg puste ut etter det. Det var der det stoppet sist.

Noen her som skal ha barn nr 4? :p

Jeg hadde to fra tidligere forhold, men møtte mannen som ikke hadde barn. Vi ble enige om å få en sammen, men nå klarte han jaggu overtale meg til nummer 4 :p skummelt! Er 36, og så aaaaldri for meg så mange barn…

De tre andre er 13, 9 og 1 :D
Så vittig, samme her :wtf: Men mine er 16, 13 og 3 år. Blir også 36 år :)

Kjekt at det er flere på «min alder» :joyful:

Tenker dere ta i mot tilbudet om tidlig ultralyd eller?

Oh glemte å si at jeg blir også 36 i april. :D
Jeg tenker at jeg skal spørre legen min om tidlig ul og nipt og så får jeg se hva han sier.

Jeg blir 36 om noen dager. Venter og nr 4. Hadde lyst på en nr 4 men hadde aldri trodd det ble denne intervallen. Har en jente på 15, jente på 3 og en gutt på 2. Så føler de tre siste ble litt pang på. Føles inn i mellom overveldende. Men samtidig gleder jeg meg kjempe mye. Det er travelt å skulle oppdra enebarn også. Jeg ser bare nå med hun på 3 og han på 2 hvor mye glede og selskap de har i hverandre.

Jeg blir 36 om noen dager. Venter og nr 4. Hadde lyst på en nr 4 men hadde aldri trodd det ble denne intervallen. Har en jente på 15, jente på 3 og en gutt på 2. Så føler de tre siste ble litt pang på. Føles inn i mellom overveldende. Men samtidig gleder jeg meg kjempe mye. Det er travelt å skulle oppdra enebarn også. Jeg ser bare nå med hun på 3 og han på 2 hvor mye glede og selskap de har i hverandre.

Jaa. Var litt det mannen i huset mente også. Han ble nettopp 30 og er et par yngre enn meg. Forstår han vil ha flere «egne». Men det er 5 år mellom de to eldste, så har liksom aldri hatt to tette. Nå blir det akkurat 2 år mellom disse yngste. Det blir en ny verden :joyful:

Jaa. Var litt det mannen i huset mente også. Han ble nettopp 30 og er et par yngre enn meg. Forstår han vil ha flere «egne». Men det er 5 år mellom de to eldste, så har liksom aldri hatt to tette. Nå blir det akkurat 2 år mellom disse yngste. Det blir en ny verden :joyful:
2 tette er veldig travelt i starten. Men nå var det bare 17 mnd mellom mine da. Vi brukte svangerskapet aktivt på å lære frøkna å bli selvstendig. Kle på seg selv, spise med skje og gaffel selv. Men største jobben er å finne egentlig til begge. Nå går det veldig mye av seg selv Men brukte en del tid på å få gode rutiner i hverdagen.

Jeg har blitt lovet tidlig ultralyd. Det pga. MA i oktober. Skulle vært 9 uker den dagen jeg var inne,men hjertet hadde sluttet å slå i uke 8+4. Så jeg har nerver i helspenn og tørr ikke føle noe for dette svangerskapet enda.

Jeg har blitt lovet tidlig ultralyd. Det pga. MA i oktober. Skulle vært 9 uker den dagen jeg var inne,men hjertet hadde sluttet å slå i uke 8+4. Så jeg har nerver i helspenn og tørr ikke føle noe for dette svangerskapet enda.
Off, ja det kan jeg forstå. :Heartred Håper spiren sitter hele veien nå :Heartred

Back
Topp