nr.3

Frøkenkanin

Forelsket i forumet
Noen av mai 08 mødrene som venter nr. 3 eller som planlegger nr.3?

*løper hylende ut fra tråden mens hu hyler NEEEEEEEEEEEEEEEEI'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ikke flere graviditeter!!!!!!!!!!!!!*

Må vel finne en å få nummer tre med først iallefall emoticon

Må først og fremst få ut nr 2, 19 dager til termin nå :)

_Nanne_ skrev:
Må vel finne en å få nummer tre med først iallefall emoticon

me tooemoticon

Satser på å få ut nr 2 før jeg tenker så langt frem ja emoticon  Jeg tror nok ikke at dette blir min siste graviditet men jeg ønsker å vente noen år. Nå vil jeg på fest å på slanker'n først :p

Tipper vi har mer enn nok med nr 2 som er like rundt hjørne i noen år framover :p

Nei, men er litt i tenkeboksen for tiden. En dag har jeg lyst på en til, neste dag har jeg nok med de to jeg allerede har. Mannen min har ikke lyst på flere barn, så det heller mot at vi ser oss fornøyd med de to vi har ;-)

Kan ikke påstå at vi er der enda nei.

Læidy Bla Bla skrev:
*løper hylende ut fra tråden mens hu hyler NEEEEEEEEEEEEEEEEI'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ikke flere graviditeter!!!!!!!!!!!!!*

sign

Neeeeeiiii! Er ganske sikker på at dette er min siste graviditet ja.

Nei, da må det skje et mirakel! Og det håper jeg ikke skjer. Er såååååå ferdig! Holder lenge med to for min del:) Hadde jeg ikke vært så dårlig, hadde det kanskje frista med en til om noen år. Men nei. Ferdig. Punktum.

Har pr i dag MER ENN NOK med de to røvergutta jeg har! :)

Men..mannen er veldig klar for en til..og jeg har lyst om noen år når de to her er blitt store nok til å klare seg litt selv! Spør igjen om 3 år :P

Back
Topp