Nr 3 ikke planlagt - abort?

Høres litt ut som slik det var her.
Vi endte opp med å beholde, og mannen som egentlig ikke ville ha fler, sier nå at "man angrer ikke på barna man får, verre med de man evt velger bort".

Ønsker deg lykke til i valget. Selv endte jeg å sette karrieren på vent, og vi venter nå spent på at overraskelsesmirakelet skal finne veien ut til oss. ❤

Skal på tidlig UL i slutten av uka, med mannen min, så endelig avgjørelse kan tas.
Kommer nok ikke til å gjøre noe jeg vil angre på.
I forhold til ny arbeidsgiver syns jeg det er rett og rimelig å gi beskjed - hvis de ikke vil ha meg etter det er det riktig at det ikke er rett sted likevel. Sier fra der før jeg sier opp der jeg er.
Når gjelder permisjon vet jeg hva jeg har krav på, men ny arb.giver lønner ikke de som har vært ansatt under 12 mnd. Det betyr lønn fra NAV og for meg er det veldig mye ned i lønn. Da vil vi slite svært økonomisk i forhold til hus og bil osv.
Men vi løser det nok om vi må..

Takk for meninger!
Lykke til på ul, og du tar nok valget som er rett for deg og familien :)

Angående ny arbeidsgiver er jeg ikke enig med deg, men ditt valg ;)

Du er jo tydelig i tvil, så da mener jeg det eneste rette er å beholde.. Har selv blitt uplanlagt gravid 3 ganger, og har lært det at det ordner seg alltid :) ja vi svømmer ikke i penger akkurat nå, men det kommer en dag hvor alle barna er på skolen/bhg ..! Da skal jeg tjene penger :p

Jeg hadde beholdt barnet♡

Back
Topp