Nr 3 el fler... ... ...?

Ja får bare gjøre det beste ut av det :) har endelig begynt å se mer frem til det :) gleder meg til ul :)
De kommer sikkert til å få mye glede av hverandre når de blir litt større. Selv om det sikkert blir slitsomt en periode når de er små.

Jeg har nr 3 på vei, har tvillinggutter fra før, så det her er sambos første, men han er eneste fungerende farsfigur for gutta da, så det blir da sagt at vi får tre barn:)
Tvillinger ja, hvordan var det? Og hvor gamle et gutta nå? Spennende for din sambo da... Selv om gutta har gitt ham litt erfaring med barn, har han kanskje ikke erfaring m babyer... El?

:wav Her venter vi nr 4. :wav
Ser ut til at dere leder i anntall her inne... Hvertfall av de som har svart.

jeg 28 år å vi venter nr.3 gleden er stor;)

2 tette fra før ,å begge går på skole nå . kanskje man får mere tid til å kose seg med babytiden nå
ganske sekt til tider med 2 tette, i tilegg til det hadde jo guttungen kolikk så da blir jo alt så mye tøffere oxo.....
Satser på at du får nyte baby3 max
Høres slitsomt ut m kolik... Ingen av mine har hatt... Men har vennepar som har hatt.

Vi har nr 3 på veg, ikke planlagt;) har to gutter på 4 og 6 år:)
Hva tenker du nå da... Klarer du/dere glede dere?

Jeg er 29 år og venter min tredje :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Gamle er de to første???

De kommer sikkert til å få mye glede av hverandre når de blir litt større. Selv om det sikkert blir slitsomt en periode når de er små.

Det har du nok rett i :) det gikk jo kjempe fint å gå fra 1 til 2.. for nr 2 har alltid vært så snill og ikke så kravstor.. hehe blid stort sett hele dagen og har alltid sovet på natta.. så håper denne neste blir noe lignende :P :) men spennende er det hvertfall :D

Ser ut til at dere leder i anntall her inne... Hvertfall av de som har svart.

Satser på at du får nyte baby3 max
Høres slitsomt ut m kolik... Ingen av mine har hatt... Men har vennepar som har hatt.

Hva tenker du nå da... Klarer du/dere glede dere?

Gamle er de to første???

De er 6 og 2 år :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Får og tredje nå;) var delvis planlagt, men trodde jo ikke det ville skje så fort! Trollmor: har en fra aug10- var litt på forumet der som levijapia- men det dabbet av etterhvert.. Mener å huske deg derfra da? Har og en fra mai12 - så dette blir travelt!!

Får og tredje nå;) var delvis planlagt, men trodde jo ikke det ville skje så fort! Trollmor: har en fra aug10- var litt på forumet der som levijapia- men det dabbet av etterhvert.. Mener å huske deg derfra da? Har og en fra mai12 - så dette blir travelt!!

var litt sånn her å. brukte 2år på nr1, 1,5år på nr 2... 3ern satt på 3.pp

og ja...
har ei jente født i august '10
husker nicket ditt :D
gratulerer med ny spire. 3 tette kan bli spennende ja. men de får sikkert masse glede av hverandre.

Tvillinger ja, hvordan var det? Og hvor gamle et gutta nå? Spennende for din sambo da... Selv om gutta har gitt ham litt erfaring med barn, har han kanskje ikke erfaring m babyer... El?

Nei, han har ikke erfaring med babyer, så han sier han er veldig glad for at jeg skal hjelpe å lære han å la han prøve og feile også:)
Det var ganske bra med tvillinger:D har for meg at det er lettere jeg, for de underholder hverandre, så det har gått an å gjøre husarbeid å sånn uten baby på armen lissom:p det er veldig slitsomt nå, nå er de fire og et halvt år, og det går ikke fem minutter uten at de krangler og sloss:p hehe.. så jeg er egentlig veldig glad for at det blir fem år mellom gutta og lillebaby, for da er det ikke tre som sloss med hverandre;) hehe.. Og de gleder seg sååå ille til bleieskift, mating, kosing og bading;p så de er veldig klare for å bli storebrødre trur jeg:) Og når baby kommer er de også størst i barnehagen og det ser de veldig frem til, så har for meg at slossingen og kranglingen avtar en del da:D

Back
Topp