De kommer sikkert til å få mye glede av hverandre når de blir litt større. Selv om det sikkert blir slitsomt en periode når de er små.Ja får bare gjøre det beste ut av det har endelig begynt å se mer frem til det gleder meg til ul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kommer sikkert til å få mye glede av hverandre når de blir litt større. Selv om det sikkert blir slitsomt en periode når de er små.Ja får bare gjøre det beste ut av det har endelig begynt å se mer frem til det gleder meg til ul
Tvillinger ja, hvordan var det? Og hvor gamle et gutta nå? Spennende for din sambo da... Selv om gutta har gitt ham litt erfaring med barn, har han kanskje ikke erfaring m babyer... El?Jeg har nr 3 på vei, har tvillinggutter fra før, så det her er sambos første, men han er eneste fungerende farsfigur for gutta da, så det blir da sagt at vi får tre barn
Ser ut til at dere leder i anntall her inne... Hvertfall av de som har svart.Her venter vi nr 4.
Satser på at du får nyte baby3 maxjeg 28 år å vi venter nr.3 gleden er stor
2 tette fra før ,å begge går på skole nå . kanskje man får mere tid til å kose seg med babytiden nå
ganske sekt til tider med 2 tette, i tilegg til det hadde jo guttungen kolikk så da blir jo alt så mye tøffere oxo.....
Hva tenker du nå da... Klarer du/dere glede dere?Vi har nr 3 på veg, ikke planlagt har to gutter på 4 og 6 år
Gamle er de to første???Jeg er 29 år og venter min tredje
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
De kommer sikkert til å få mye glede av hverandre når de blir litt større. Selv om det sikkert blir slitsomt en periode når de er små.
Ser ut til at dere leder i anntall her inne... Hvertfall av de som har svart.
Satser på at du får nyte baby3 max
Høres slitsomt ut m kolik... Ingen av mine har hatt... Men har vennepar som har hatt.
Hva tenker du nå da... Klarer du/dere glede dere?
Gamle er de to første???
hvilke år? har selv '07 og '10 barnDe er 6 og 2 år
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
hvilke år? har selv '07 og '10 barn
Får og tredje nå var delvis planlagt, men trodde jo ikke det ville skje så fort! Trollmor: har en fra aug10- var litt på forumet der som levijapia- men det dabbet av etterhvert.. Mener å huske deg derfra da? Har og en fra mai12 - så dette blir travelt!!
Tvillinger ja, hvordan var det? Og hvor gamle et gutta nå? Spennende for din sambo da... Selv om gutta har gitt ham litt erfaring med barn, har han kanskje ikke erfaring m babyer... El?