Nr 3 el fler... ... ...?

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
Hvor mange her inne har nr 3, 4 el fler på vei???
Jepp det lurer jeg på idag :p

jeg har nr 3 på vei :) og denne ble ganske tett innpå nr 2.. men sånt skjer :P

Jeg har nr 3 på vei, har tvillinggutter fra før, så det her er sambos første, men han er eneste fungerende farsfigur for gutta da, så det blir da sagt at vi får tre barn:)

:wav Her venter vi nr 4. :wav

Ikke værst... Koselig at det er fler på samme stadige.

Var deres planlagt eller?
Vår 3. Var planlagt, men likevell en overaskelse.

bare nr 1 var planlagt her, nr 2 var en overraskelse, men stor glede :) men nr 3, stort sjokk og litt angst for å måtte gå gravid igjen (når jeg endelig hadde fått kroppen for meg sjøl, og vært så flink å gå ned noen kg) :P men nå er vi glade.. hehe.. måtte vel bare få synka det inn :)

bare nr 1 var planlagt her, nr 2 var en overraskelse, men stor glede :) men nr 3, stort sjokk og litt angst for å måtte gå gravid igjen (når jeg endelig hadde fått kroppen for meg sjøl, og vært så flink å gå ned noen kg) :P men nå er vi glade.. hehe.. måtte vel bare få synka det inn :)
Kan vel fort bli et sjokk, hvertfall i starten, når det blir 2 tette ja uplanlagt... ser den. Gammel blir minsta di når ho blir storesøster???

her kommer nummer 3, og jeg er ikke mer enn 25 år, men planlagt hver gang

her kommer nummer 3, og jeg er ikke mer enn 25 år, men planlagt hver gang
Så koselig da. Gjør ikke noe det vel... Om det føles riktig for dere :D så er det jo helt flott.

jeg 28 år å vi venter nr.3 gleden er stor;)

2 tette fra før ,å begge går på skole nå . kanskje man får mere tid til å kose seg med babytiden nå
ganske sekt til tider med 2 tette, i tilegg til det hadde jo guttungen kolikk så da blir jo alt så mye tøffere oxo.....

Her venter vi nr 3, planlagte alle sammen :) :) Gleder oss veldig! Er 26, blir 27 før babyen kommer.

Når i 2010 fikk du nr 2 FruA??? jeg fikk å nr 2 i 2010... ei snuppe født i august

Kan vel fort bli et sjokk, hvertfall i starten, når det blir 2 tette ja uplanlagt... ser den. Gammel blir minsta di når ho blir storesøster???

Minste jenta har da akkurat fyllt 1 år.. hehe.. hun er født i september, og den neste kommer rundt oktober :P
vi trudde vi hadde vært forsiktig, men en liten luring har sneket seg inn :P

Minste jenta har da akkurat fyllt 1 år.. hehe.. hun er født i september, og den neste kommer rundt oktober :P
vi trudde vi hadde vært forsiktig, men en liten luring har sneket seg inn :P
Oi... Tette ja... Får håpe det går over all forventning...;)

Oi... Tette ja... Får håpe det går over all forventning...;)

Ja får bare gjøre det beste ut av det :) har endelig begynt å se mer frem til det :) gleder meg til ul :)

Back
Topp