Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan vel fort bli et sjokk, hvertfall i starten, når det blir 2 tette ja uplanlagt... ser den. Gammel blir minsta di når ho blir storesøster???bare nr 1 var planlagt her, nr 2 var en overraskelse, men stor glede men nr 3, stort sjokk og litt angst for å måtte gå gravid igjen (når jeg endelig hadde fått kroppen for meg sjøl, og vært så flink å gå ned noen kg) men nå er vi glade.. hehe.. måtte vel bare få synka det inn
Så koselig da. Gjør ikke noe det vel... Om det føles riktig for dere så er det jo helt flott.her kommer nummer 3, og jeg er ikke mer enn 25 år, men planlagt hver gang
Når i 2010 fikk du nr 2 FruA??? jeg fikk å nr 2 i 2010... ei snuppe født i august
Kan vel fort bli et sjokk, hvertfall i starten, når det blir 2 tette ja uplanlagt... ser den. Gammel blir minsta di når ho blir storesøster???
Oi... Tette ja... Får håpe det går over all forventning...Minste jenta har da akkurat fyllt 1 år.. hehe.. hun er født i september, og den neste kommer rundt oktober
vi trudde vi hadde vært forsiktig, men en liten luring har sneket seg inn
Oi... Tette ja... Får håpe det går over all forventning...